Theli Skrevet 8. juni 2009 #1 Skrevet 8. juni 2009 For en måned siden ventet jeg mens, men den kom ikke. Tok test nr 1, fjerde dagen etter forventet mens. Deretter tok jeg andre test, niende dagen etter. Men begge var negative. Jeg brukte ikke prevansjon (p-piller), fordi jeg ville vente og se om mensen kom. Da var jeg svært uforsiktig med sex og det endte med at min kjære kom inni meg. Dette er ca 2 uker siden. Nå er jeg midt i pillebrettet mitt, og jeg merker vonde mensensmerter som brer seg nedover lårene. Har også veldig vondt i venstre del av mage, hvor jeg føler det "vrir seg". Det føler som om jeg har ekstremt gangsperr der. Det er ikke vondt når jeg ligger. Kun hvis jeg vrir meg til siden og sitter. Tror dere at dette er tidlige symptomer på graviditet? Det er vel for tidlig å ta graviditetstest ennå..... Ville bare høre hva dere tenkte.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2009 #2 Skrevet 23. august 2009 Følte også gangsperre i begynnelsen av graviditeten, men da var jeg sånn ca. 3-4 uker på vei. Ofte om jeg var stressa eller sint, så ble jeg kjempe "sliten" i nedre del av mage samt på sidene. Jeg tok en graviditetstest samme dagen som jeg ventet mens og fikk et klart "GRAVID" på displayet. Er vanskelig å si om du er gravid eller ikke, men gratulerer om det viste seg at du var det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå