Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei hei. Vi er en familie på snart 4 som flytter "hjemover" til Trondheim nåi juni etter flere år i Oslo.

I den forbindelse er vi på utkikk etter en flott dagmamma til jenta vår. Hun er i skrivende stund litt over 1,5 år,og er en aktiv og meget blid jente. Har gått i barnehage fra hun var 11 mnd., og er veldig sosial av seg. Elsker å være ute.

Hun blir storesøster nåi august, så man kan jo tenke at det kanskje hadde vært greit å ha henne hjemme,men jeg tror ikke det er sundt i lengden da jeg nok kommer til å være opptatt med babyen de første månedene. Har en mann som reiser mye.

Vi har kjøpt hus på Singsaker, så hadde vært veldig flott med en dagmamma i nærheten.

Håper på å høre fra deg.

Mvh, oss. :-)

Fortsetter under...

Hei Missmulatto !

jeg heter Leanne. Jeg er en Australsk damer som er gift med norsk mann og bor i Tyholt !

Jeg har to ar erfaring som dagmamma i Trondheim med 1-2 aring jente og gutt.

Jeg bor veldig naert singsaker, og er interssant a hore fra deg for en snakk. min mobile nummer er 913 89073.

god helg !

Leanne :-)

• 2 måneder senere...

Hei!

Søker du dagmamma i Trondheim?

Jeg søker jobb som au-pair eller praktikant/babysitter i Trondheim. Jeg elsker barn og jeg liker spille med dem. Snakker veldig bra engelsk, tysk og svensk och litt norsk.

I am a Phd student in Institutt for sosiologi og statsvitenskap at

NTNU, Dragvoll. I live near Dragvoll at Stavsvegen in Trondheim. I am interested in your offer of job - babysitting. I have experience. I worked as a babysitter for more than one year in Stockholm while being on scholarship there. I looked after 10 months twins. If you are interested please send me your e-mail address and I will enclose my cv and recomendations.

Please contact me on: [email protected]

Looking forward to hearing from you soon.

MvH

Best regards,

Agnieszka

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...