Cybele Skrevet 8. juni 2009 #1 Skrevet 8. juni 2009 hehe, ser faen meg sånn ut. hva er dette? Hadde positiv el-test fredag og negativ lørdag kveld. Sex torsdag og lørdag morgen. Jeg pleier aldri ha noe utflod mellom el og mens. Etter negativ el-test er det sahara hos meg frem til tanta kommer. Men nå, mandag, ser det fader meg ikke ut, tykk, tykk hvit utflod i underbuksa! Ikke el-slim i det hele tatt, kritt hvitt og tykt. Ikke sæd, ikke hatt sex siden lørdag morgen. Ikke kan det være noe graviditetstegn, alt for tidlig for denslags, ikke er det sopp og har testa meg for alskens kjønnssykdommer samt vært hos undersøkelse hos gyn nylig, så tror ikke det er noe snusk. Har dere det sånn? Noe annet jeg lurer på er ette med ømme (ØMME!!!) brystvorter rundt el. Første måned jeg tester etter el, og det viser seg at jeg får ømme brystvorter en dag ca før positiv strimmel og de er ømme ca en uke. Trodde tidligere at de ble ømme etter at el var over, lest at enkelte har det sånn, men de blir tydelig ømme før el hos meg i følge sekret og tester. Hvorfor blir de det??? Virker så ulogisk mht biologi, en kvinne bør da ha lyst på sex rundt el, her er det nesten motsatt, det er jo et helvete bare å dusje, VONDT når mannen er nær?! Hva skyldes ømme brystvorter rundt el? Hatt det ver eneste el etter pilleslutt. =) Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå