erteposen + 4 Skrevet 8. juni 2009 #26 Skrevet 8. juni 2009 Morsomt Wirre!!! Vi er fadder til en Jæger. Broren heter Jone og faren Jo:) Det er familietradisjon og familienavn! Får de en gutt til så blir det Jon.. Vi aner ikke, men tror det blir et kort og ganske traust navn.
Lykkelig g~g~j Skrevet 8. juni 2009 #29 Skrevet 8. juni 2009 hehe... her blir d enten Fredrik eller Markus så langt! Men.. hmmm Markus er jo så vanlig nå... men så er d jo så fint også! jaja.. godt d e 2mnd til!
mona_mor Skrevet 8. juni 2009 #30 Skrevet 8. juni 2009 Her er det en liten Henrik i magen. Har en Martin fra før av, og han har fått være med på å bestemme navnet på lillebror )
Fallerifallera Skrevet 8. juni 2009 #31 Skrevet 8. juni 2009 Vi bestemmer oss når gutten er der, men mine foreløpige favoritter (som jeg håper sambo er med på) er Olav, Torkil eller Jens.
♥tosmåtroll♥ Skrevet 8. juni 2009 #32 Skrevet 8. juni 2009 Vår skal hete Aslak! Fantastisk forelsket i navnet! :-)
MiMa09 Skrevet 8. juni 2009 #33 Skrevet 8. juni 2009 Gutten i magen min heter Sander. Skulle det komme en jente (noe det er svært lite sansynlig at det gjør) har vi et stort problem. For han her har hett Sander omtrent siden jeg testet positivt.
25 år gammel mamma Skrevet 8. juni 2009 #36 Skrevet 8. juni 2009 Først Nikolay, men så Julian kanskje,men det blir Sebastian!! Passer best med den vi har fra før!
longyear Skrevet 9. juni 2009 #37 Skrevet 9. juni 2009 Storesøster har bestemt at han skal hete Vegard. :-) Men jeg er litt usikker på om vi skal skrive Vegard eller Vegar ???
FruAkilles Skrevet 9. juni 2009 #39 Skrevet 9. juni 2009 Sjekk navneboka! Det kan ha betydning hvordan du skriver navnet! Jeg liker Vegar, uten D. Guttenavn som slutter på -ar betyr kriger (iallefall de norrøne), så Vegar betyr nok noe som en som kriger på vegen.... eller noe... Skal sjekke jeg! Elsker sånt
FruAkilles Skrevet 9. juni 2009 #40 Skrevet 9. juni 2009 Navneguiden på BIM mener at navnet betyr "vern om heimen" uansett hvilken skrivemåte Så da tok jeg visst feil ifølge guiden her!
Prinsen & spiren Skrevet 9. juni 2009 #41 Skrevet 9. juni 2009 Vi har tenkt på Adrian eller Sander! Men også vært innom x-antall andre navn.. heh. Så vi håper det blir lettere å se etter at han er født
Rødhette <309+<312 Skrevet 9. juni 2009 #42 Skrevet 9. juni 2009 gutten i magen her skal hete William, elsker det navnet
♣ Christiane ♣ Skrevet 9. juni 2009 #43 Skrevet 9. juni 2009 Her ser det ut som det blir en liten Fredrik
Gjest Skrevet 9. juni 2009 #44 Skrevet 9. juni 2009 Mange fine forslag for oss som ikke klarer å bli enige med oss selv. ) Vi tenker på Andreas, Niklas, Mattias, Dennis, Tobias. Navnet skal passe sammen med et fornavn på et familiemedlem og vi sliter.. Jeg synes både Martin og Jonas er kjempefine navn men det heter de svenske, auktoritære og selvfølgelig de nærmeste sjefene til mannen min. ( Kan kanskje oppfattes som smisk... Han blånekter å bruke et av de navnene ( Uansett, nå har vi bestemt at vi skal vente å se hva som passer lillegutt - vi slet like mye med førstemann som langt om lenge fikk hete Daniel Christian (stumt 2.navn)
kittecat *guttutenpåoginni* Skrevet 9. juni 2009 #45 Skrevet 9. juni 2009 I magen bor det en Adrian Andreas:) etter min avdøde bestefar.. Håper snart han kommer å hilser på verden..termin i morra:)
tiltiderensom Skrevet 9. juni 2009 #46 Skrevet 9. juni 2009 Jeg har alt en Markus:) Prinsen i magen skal hete Fabian
Kjærlighet <3 Skrevet 9. juni 2009 #47 Skrevet 9. juni 2009 I magen min bor lille Henrik :-) Oppkalt etter sin oldefar
kikki..E&A Skrevet 9. juni 2009 #48 Skrevet 9. juni 2009 Markus er veldig fint, men er så mange jeg kjenner som har unger med akkurat det navnet, så det er på en måte "opptatt" for vår del. Sønnen vår skal hete enten Espen eller Johannes. Har en datter på 2 år som heter Eva (Madeleine til mellomnavn). Hadde det vært kun opp til meg, ville jeg kalt gutten vår Birk eller Heine, men samboeren har sitt og si han og, gitt.. Hehe:)
Duggfrøken Skrevet 9. juni 2009 #49 Skrevet 9. juni 2009 Inne i magen min ligger lille Adrian Løve. Løve er etter min bestefar, Adrian har jeg alltid synes er et helt nydleig navn.
mednr5imagen Skrevet 9. juni 2009 #50 Skrevet 9. juni 2009 markus er et nydelig navn! Kanskje jeg burde sette det på lista? jeg har forøvrig bare et navn der enda som vi er enige om.. Joel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå