Gå til innhold

stikkninger i underlivet???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Lurer på om noen andre har kjent plutselige stikkninger i underlivet. Er 37uker på vei. Lurer på hva dette er for noe.??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har hatt det en stund jeg også, er i uke 37 jeg og.

Jordmor mente det er fordi barnet kommer lengre ned i bekkenet. Får stikkinger veldig ofte når babyen sparker også, selv om hodet er festet godt nede i bekkenet. Tror det er det at når den sparker å beveger seg blir den trykket litt lengre ned. Av og til får jeg slike stikk som gjør at det kjennes som om babyen er på tur å sparke en fot ut av underlivet på meg eller noe, også får jeg enkelte ganger nøkk i blæra. Det er ikke farlig, men hvis du er bekymret kan du ringe jordmor eller legen din :)

Skrevet

Fikk til svar at det kan være babyen som ligger å presser på en nerve:)

Skrevet

Takk for svar, høres jo veldig sannsynlig ut da+ det er alltid greit å vite at man ikke er den eneste!!

Skrevet

Har det ikke noe med modenhet å gjøre også, da?

Jeg også har dette, og tar det som et tegn på at ting begynner å gjøre seg klart. (forbereder seg liksom..)

Skrevet

har hatt dette lenge og det er bare babyn som kansje grafser neddi der eller hodet som presses mot nerver eller ben ;)

Skrevet

jeg har det... kjennes litt ut som noen stikker meg med strikkepinner oppi der... veldig ubehagelig..

min teori er at det er kroppen som modnes.... jeg er 35+6

Skrevet

Vanlige plager det der, ja. Ubehagelig, men ikke farlig! Merkes spesielt når hodet baner seg vei nedover i bekkenet, og treffer bein og nerver.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...