Else Laila Skrevet 8. juni 2009 #1 Skrevet 8. juni 2009 Hei! Lurer på om noen andre har kjent plutselige stikkninger i underlivet. Er 37uker på vei. Lurer på hva dette er for noe.??
*Fødeklar med en pike i magen* Skrevet 8. juni 2009 #2 Skrevet 8. juni 2009 har hatt det en stund jeg også, er i uke 37 jeg og. Jordmor mente det er fordi barnet kommer lengre ned i bekkenet. Får stikkinger veldig ofte når babyen sparker også, selv om hodet er festet godt nede i bekkenet. Tror det er det at når den sparker å beveger seg blir den trykket litt lengre ned. Av og til får jeg slike stikk som gjør at det kjennes som om babyen er på tur å sparke en fot ut av underlivet på meg eller noe, også får jeg enkelte ganger nøkk i blæra. Det er ikke farlig, men hvis du er bekymret kan du ringe jordmor eller legen din
lini57 Skrevet 8. juni 2009 #3 Skrevet 8. juni 2009 Fikk til svar at det kan være babyen som ligger å presser på en nerve:)
Else Laila Skrevet 8. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 8. juni 2009 Takk for svar, høres jo veldig sannsynlig ut da+ det er alltid greit å vite at man ikke er den eneste!!
Bøtteknott Skrevet 8. juni 2009 #5 Skrevet 8. juni 2009 Har det ikke noe med modenhet å gjøre også, da? Jeg også har dette, og tar det som et tegn på at ting begynner å gjøre seg klart. (forbereder seg liksom..)
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 8. juni 2009 #6 Skrevet 8. juni 2009 har hatt dette lenge og det er bare babyn som kansje grafser neddi der eller hodet som presses mot nerver eller ben
3b@rnsmor-30* Skrevet 8. juni 2009 #7 Skrevet 8. juni 2009 jeg har det... kjennes litt ut som noen stikker meg med strikkepinner oppi der... veldig ubehagelig.. min teori er at det er kroppen som modnes.... jeg er 35+6
Én til Skrevet 8. juni 2009 #8 Skrevet 8. juni 2009 Vanlige plager det der, ja. Ubehagelig, men ikke farlig! Merkes spesielt når hodet baner seg vei nedover i bekkenet, og treffer bein og nerver.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå