Gå til innhold

Teutonia Lambda?? Erfaringer?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

den er vel ganske ny,(?) kan det være en grunn? Har vært i 5 ulike babybutikker som selger teutonia, og ingen har den utstilt heller.. men fikk beskjed på baby-shop at de gjerne bestilte den til meg.. litt kjekt å prøvetrille og se den før man går og kjøper synes jeg da, så er litt i tvil..

Synes den ser så fin ut.. moro at man kan velge trekk og tilbehør også..

Skal gi tilbakemeldig jeg, hvis vi går for den ;o)

ps.

cgn- så innlegget ditt nå.. var og hentet brosjyre fra teutonia i dag, og det ser ut for meg at man kan velge blant teutonias 3 ulike bag`er, bl.a fasionbag, og at det er samme sportsvogndel som på s3 og de andre.. bare understellet som er ulikt, hvos jeg ikke har misforstått helt.. så da kan man legge ryggen helt ned :o)

Annonse

Heisann!!

Ser dere diskuterer Lambda! Jeg har lyst på Teutonia Cosmo! Og den er jo ganske lik! Det jeg lurer på erhvordan det er med de små forhjulene(som ogsp Lambda har)på vinterføre! Har sett på spirit s3 også, men der er det jo umulig å komme til handlekurven under vognen! Jeg har vært på babyshop i ullevålsveien og sett på Cosmo. Virket veldig bra! Men hadde vært greit å høre om noen har noen erfaringer:) Cosmo er også et nytt understell som ikke finnes alle steder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...