nussine Skrevet 8. juni 2009 #1 Skrevet 8. juni 2009 Hadde IKM den 28.mai. Men den varte bare et par tre dager (mot normalt 1 uke) blødde også mye mindre enn jeg pleier. Siden tirsdag 2.juni har jeg hatt stikking/murring litt over mot hø. side av underlivet. Synes brystene har blitt større og det sprenger litt i dem. Er også småkvalm og har hatt litt hodepine. Med andre ord, mange symptomer på graviditet. Tok test fredag 5.juni som var negativ - midt på dagen med utvannet urin (klarte ikke å vente..). Lurer veldig på om kroppen lurer meg, eller om jeg likevel kan være gravid? Bør vel ta en ny test... Noen som har opplevd det samme? Som har hatt blødning men likevel har vært gravid? Har tre svangerskap bak meg, men jeg har ikke hatt det sånn i starten av de tre graviditetene. Håper noen tar seg tid til å svare :-)
Gjest Skrevet 8. juni 2009 #2 Skrevet 8. juni 2009 hei... jeg har det akkuratt på samme måte. Hadde en liten blødning på 2 dager sist uke, men har masse symptomer. testet sist på torsdag 2 dager etter IKM, men negativ. ømme bryster, igår kveld og inatt skikkelig kvalmen. vondt i hodet, svimmel... venter på gravitest i posten denne uka.. så får vi se... Har ei venninne som fant ut at hunvar gravid i uke 11, og da hadde hun hatt 2 blødninger som hun trodde var mensen, blei ordentlig overrasket kan en si... så ja det er mulig... håper på at det er en liten spire hos oss;)
nussine Skrevet 8. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. juni 2009 Tusen takk for svar! Ja muligheten er vel til stede hos oss begge, da ;-) Det blir spennende å høre resultatet av testinga di! Jeg får ikke tak i test før ut i uka en gang, så jeg får bare gå her å lure. Lykke til med testinga!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå