ღMaiBaby10ღ Skrevet 8. juni 2009 #1 Skrevet 8. juni 2009 Jeg skal på ultralyd i dag for å fastsette termin. Tror at jeg er 6+4. Er det i såfall for tidlig til å se noe? Håper noen har noen erfaringer:)
1 høne i haneflokken-født Skrevet 8. juni 2009 #2 Skrevet 8. juni 2009 du ser nok en en liten reke, og forhåpentligvis et hjerte
♥♥Tutta♥♥ Skrevet 8. juni 2009 #3 Skrevet 8. juni 2009 Noe helt annet, hvordan lager du de der hjerte tegna???? hehe
ღMaiBaby10ღ Skrevet 8. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 8. juni 2009 Ang tegna.. Jeg aner ikke.. Var sleip og tok copy paste fra ei annen sitt navn
*SmurfeMamma* Skrevet 8. juni 2009 #6 Skrevet 8. juni 2009 hei:) hvordan har det vært på UL i dag? så du bankende hjerte? skal snart på UL jeg også, og er vel ca 6+5 i dag, men tror jeg egentlig er kortere på vei....
*SmurfeMamma* Skrevet 8. juni 2009 #7 Skrevet 8. juni 2009 hei:) hvordan har det vært på UL i dag? så du bankende hjerte? skal snart på UL jeg også, og er vel ca 6+5 i dag, men tror jeg egentlig er kortere på vei....
ღMaiBaby10ღ Skrevet 8. juni 2009 Forfatter #8 Skrevet 8. juni 2009 Hei! Jo, det gikk fint! Var en pitteliten krabat på 4 mm, og hjertet slo som bare det.Kjempeartig å se!! Men siden den bare var 4 mm, trodde gyn at jeg var helt i begynnelsen av uke 6. Midt i uka skulle den visst være 7 mm ifølge tabellen.Hadde jeg kommet 4-5 dager tidligere hadde det ikke vært noe særlig å se mente han.. Lykke til på ultralyden din! Håper du får se et lite vibrerende hjerte du også
snikksnakk Skrevet 8. juni 2009 #9 Skrevet 8. juni 2009 Til lykke! Jeg var også på ul når jeg i følge egen beregning var 6+4 og legen målte nurket til 4 mm!! Han mente derfor jeg var 6+0 akkurat som deg Men jeg holder foreløpig en knapp på egen beregning (siden vi bare var sammen en gang i løpet av den aktuelle perioden). Kos deg med vel overstått ul:)
Tweak Skrevet 9. juni 2009 #10 Skrevet 9. juni 2009 Hei! Så flott at det gikk bra på ul! Jeg ville bare nevne en ting om lengden: de vokser virkelig i rykk og napp i begynnelsen! Jeg har allerede hatt fire-fem ul pga diverse, og på de første så var spiren litt mindre enn det svangerskapslengden skulle tilsi. Bare en dag, men likevel. Men plutselig nå i 7-8 uke så skjøt den fart og lå en uke foran det jeg egentlig er. Men jeg justerer ingen termindato uansett, for det kan jo hende at den vokser mindre til neste gang. På 1,5 uke hadde den lille vokst fra 4 mm (6+2/3) til 18 mm ved 8 uker (+ et eller annet) Er det rart vi blir slitne når noen inni oss har den vekstspurten? Selv samboeren min ble satt ut! :-)
snikksnakk Skrevet 9. juni 2009 #11 Skrevet 9. juni 2009 Takk for innlegg Tweak! Nå ble jeg glad Selv om jeg ikke har vært veldig bekymret ble jeg jo litt urolig over at legen "satte meg" tilbake 4 dager. Godt å høre om rykk og napp voksing. Ja ikke rart man blir trøtt av denne skapelsesprosessen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå