Gå til innhold

Festing av hode i svangers.nr 2,3....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snakket med jormor om dette, og hun kunne fortelle at i svangers nr 2 og el 3 så trengte ikke hode å feste seg helt. Ettersom det hadde vært en baby som hadde "banet" vei før så var bekkende mye rommere sa hun. Men dette er vel helt forskjellig fra person til person. Men det hun sa var at babyn kommer ned så langt som den klarer, men det trenger ikke feste seg helt.

Greit å vite hvis man går å venter på dette før man tror man er klar for å føde snart.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg snakket med min jordmor om dette på fredag.da sa hun at hodet veldig ofte festes tidlig på 2. og 3. gangs...og det var vanligere at det festet seg da enn første gangen..

Så er visst litt forskjellige meninger om dette.jeg ble sjekket da og hodet på tassen her er allerede festet.31 uker var jeg da...og er tredje gangs :)

Skrevet

Jeg fikk beskjed av legen min at de sjeldent festet seg 2. gang, men at babyen lå dypt i bekkent :) Rart at de sier så mye forskjellig.

Skrevet

Jeg vet ikke helt hva som stemmer, men har nå hørt at det oftest fester seg første gangen. Men så er det jo enkelte som meg da, hvor hodet aldri fester seg. Nr 1 festet seg ikke i det hele tatt, nr 2 festet seg ca en time før jeg pressa henne ut, og nå venter jeg nr 3, 35 uker på vei, hun er heller ikke festet og regner ikke med at hun gjør det heller. :) Så tror det der er litt individuelt også jeg altså..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...