Gå til innhold

Lyst på en til.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjenner mer og mer på at jeg ikke er "ferdig" med baby enda, og har veldig lyst på en til om litt. Jeg var veldig kvalm fram til 20.uke i graviditeten første gang, og denne gangen hadde jeg ekstrem svangerskapskvalme hele veien, og var innlagt på sykehus en gang for å få intravenøs næring. Fikk akupunktur hele svangerskapet, og det hjelp noe, men det er klart det var slitsomt - og jeg sa ALDRI mer. Vurderte til og med å sterilisere meg, men syntes det var for dyrt..

Men nå, siden babyen var ca 6mnd..... total helomvending. Mon tro om vi kan ta sjansen på at det går bedre hvis jeg blir gravid igjen? Eller klarer jeg en omgang til med kvalme?? Hmmm

Noen med lignende erfaringer, eller synspunkter på dette??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis lysten på baby er stor nok, så klarer du selvfølgelig en omgang med kvalme til. Det er jo bare å hoppe i det med henda foran øynene og propper i ørene. Så angrer du sikkert underveis og tenker aldri mer aldri mer aldri mer. Men så blir belønningen så bra at det er verdt det.

Og det er vel en viss sjanse for at du slipper å bli såpass kvalm neste gang? Jeg kan ikke statistikken, men mener å ha hørt at det ikke trenger gjenta seg i like stor grad som f.eks. bekkenløsning...som JEG var plaget av. Jeg gruer meg til neste svangerskap, men jeg gleder meg til det som kommer etterpå.

Skrevet

de er rart med det,jeg var som deg dette svangerskapet,var kvalm og kasta opp de første 20 ukene og da prøvde jeg akupunktur og det Hjalp:) men nå det ga seg kom alt mulig annet,problemer med nyrene,bekkenløsning,gallestein,svangerskapsforgiftning og ut og inn av sykehuset, så du kan trygt si jeg har hatt et svangerskap from hell hehe:)

Man veit jo aldrig hvordan neste svangerskap blir,kanskje blir det værre eller bedre,hvem veit før man har prøvd:) Så er nok bare å prøve for å finne det ut.

Jeg veit med meg selv at gutten min må være såppas stor at han greier seg litt selv,siden jeg stort sett hang over do og var sengeliggende de første 20 ukene sist.

men blir nok en til her iallall om noen år:)

Skrevet

Huff og huff, stakkar deg. Vi får ønske oss et drømmesvangerskap neste gang. Men jeg tror uansett jeg må drøfte det med legen min og høre hva han sier....

Skrevet

den kvelmen er fæl altså... husker jeg ikke orke mat nesten, iallfall ikke mat med lukt.. kjøtt kasta jeg opp bare ved å se på hehehe, merkelige greier:p

Håper det blir bedre neste gang:)

Skrevet

Svangerskap kan vere like forskjellege som ungane som kjem ut;) Ingen er heilt like. Men, faren er jo der for å bli kvalm, men på den andre sida så kan du få eit "drøyme svangerskap". Det er det berre tida som vil vise;)

Mi meining er no at ein gjer som ein lystar....vil ein ha ein unge til, så kjøyr på! (så sant kroppen er einige i det, er jo ikkje like lett for alle).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...