Gå til innhold

Den ultimate reisetrilla - Hvilken er det ???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Loola er visst helt knall sier de som har prøvd den. Sikler på den selv, men akk så dyr!! Over 5 lapper :S Men Bebe Confort har visst kommet med en ny en som er litt mindre og som kommer til Norge i slutten av måneden... Venter spent.

Nok en gang spyr jeg av de norske prisene!!! Sjekk denne da:

http://cgi.ebay.de/Bebe-Confort-Loola-Buggy-in-verschiedenen-Farben-NEU_W0QQitemZ140325148498QQcmdZViewItemQQptZDE_AllesUmsKind_Baby_Kinderwagen_Buggies?hash=item20ac07d752&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=65%3A12|66%3A2|39%3A1|72%3A1229|240%3A1308|301%3A1|293%3A1|294%3A50

her er den omtalte Loola-vognen til halve prisen av hva de tar i Norge!! Hvor tar de det fra? Stikker fingeren i været og kjenner etter: Hvor mye penger tror vi nordmenn er dumme nok til å betale??

Forøvrig virker denne vognen kjempefin! Takk for tipset, du over!

2900 er uten setetrekk og sånt.

Fra siden:

"LOOLA" chassi til bilstol/bag fra Bebeconfort

Pris: kr 2990,-

Tilbudspris: kr 2500,-

Understellet kommer inkl.vendbar sitteramme, men uten setetrekk/kalesje og regntrekk. Dette er ekstrautstyr.

*Setetrekk kr 890,- / Kalesje+regntrekk kr 890.-

Så normal pris blir 4780,- når den ikke er på tilbud. Dyrt for en trille! Men den er vendbar og det er en fordel. For meg som i tillegg har bebe confort high trek og dermed windoo-baggen og bilsetet er det en klar fordel.

Annonse

HUFF, jeg leiter også etter reisetrille nå, og mister nesten motet...! Finnes det virkelig ingen gode triller som koster mindre enn 2000 kroner??? Jeg synes det er mye, spesielt fordi vi bor i Finnmark, og virkelig BARE kommer til å bruke den 4 uker hver sommer....

Har følelsen av at vi blir nødt til å kjøpe brukt, og det er jo supert, det, men på finn.no ser jeg bare sånne skjøre greier med plasthjul, som ser ut som de er FORFERDELIGE å trille...

Er det noen her som skal selge en god trille nå før ferien, kanskje? :)

Noen som vet hva MacLaren-trillene koster? Og ER de veldig gode, eller ikke..? Synes liksom ikke de ser så spesielle ut, jeg, da... Og de evinnelige plasthjulene, samt ganske smale håndtak, som gjør at jeg tenker de ikke er så gode å trille? Eller er det bare jeg som er OVERKRITISK nå, etter å ha sett etter trille i dagesvis...? :)

Jeg har Graco Mystique, tror jeg den heter (ikke mirage). Er veldig fornøyd. Så godt som full liggestilling, fungerte bra til 3 mnd gammel baby. Koster ca 1600 svenske kroner, kjøpte den på svinesund. Veier i underkant av 7 kg, god å trille, lett å legge sammen. Anbefales!

Vi har mclaren techno xlr, kjøpt på salg på Babyshop, tror vi ga 2600,-

Kjempefornøyd og bruker den både på småturer og ferie. Greit når vi trenger å bruke bagasjerommet til andre ting enn barnevogn.

Minus for meg er at håndtakene er litt for høye for meg(jeg er 160 cm, og har ca 190 cm høy mann) men super høyde stillbarhet for alle andre.

Nettet under vognen blir veldig utilgjengelig når ryggen er slått helt ned.

Lommen på kalesjen kan man bare ha lette ting i, ellers henger kalesjen inn over hodet til barnet.

Det er vindu i kalesjen så savner egentlig ikke å kunne snu sitteretningen. Plastikkskjermen i forlengelsen på kalesjen har i tillegg uv-filter.

God å trille, lett å slå sammen. Ikke en liten tille vel å merke, men dermed er det romslig plass til en stor liten gutt...Dette er vel den største mclaren tror jeg? Ikke frontbøyle men veldig kjekke seler!Lillegutt sover veldig godt i trillen.

Ps med spesialbag for trillen fra mclaren har vi ikke opplevd uhell på flyturerer heller(bank i bordet..).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...