Gå til innhold

Større eller mer behagelig klær

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns dere at de vanlige buksene er ubehagelig nå? Jeg klarer ikke bruke mine vanlig jeans, har ikke gjort det på en stund. Siden jeg har vært mye kvalm, syns jeg de strammer og blir så fryktelig ubehagelige. Har noen bukser med stretch, men de begynner også å stramme, så nå har jeg snart ingen bukser å bruke. Joggebuksene min er ok ennå, men vil ikke bare bruke det heller.

Hvor kjøper dere gode bukser? Tror ikke mammaklær på Hennes og Mauritz passer meg. Bruker vanligvis str. 48-50.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!!

Vet ikke hvor langt du har kommet, men jeg bruker vanligvis 48-50 størrelse i bukser. Jeg har kjøpt meg bukser på BIB Hennes og Mauritz, da har jeg de "under" magen. Disse buksene kan jeg kanskje bruke rett etter fødselen også (LITT før de forhåpentligvis blir forstore....hehehe!!). Har funnet en mega god capribukse på mamma avdelingen ved Hennes og Maruitz den er av joggebuksestoff, men veldig fin passform var flere farger å velge mellom. Jeg har stort sett bodd i singlettene på mamma avdelingen fra H&M hele svangerskapet, har alle fargene, de er super gode. Ta deg en titt, du kan bli overrasket å finne deg noe der også skjønner du!!;o) Men jeg kjenner til problemet, det går laaaaaaaaaaaaaang tid å finne seg klær. Jeg er heldigvis snart i mål nå 14 dager igjen!!:o)

Lykke til vinterbarnet!!:o)

Skrevet

Takk for svar, anonym:-) Jeg er bare 16 uker på vei, så jeg har litt tid igjen før jeg ikke har noe klær å gå med. Skal kikke på H&M neste gang jeg er der. Litt lite utvalg der, men kan jo hende jeg er heldig.

Skrevet

Utvalget varierer veldig fra butikk tili butikk, dessuten er det alltid de store str. som blir utsolgt først.

Du kan jo også prøve HM.com, de har mamma tøy der også. Men gjelder det samme der, alle store str. blir fort utsolgt.

Skrevet

Om du bor i Trondheim har Zip store mammaklær. De er dyre, men jeg valgte heller å kjøpe en dyr bukse der som er helt fantastisk og vasker ofte enn mange billige som jeg ærgrer meg over. Har noen andre joggebukser jeg kan bruke mens jeg vasket den.

Ellers er det jo flere som selger mamma og ammeklær på finn.no. Kanskje sjekk der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...