*shehasmyheart* Skrevet 8. juni 2009 #1 Skrevet 8. juni 2009 Hei dere:) Er lenge siden jeg har vært på denne siden. Og ville helst ikke inn her igjen...ihvertfall ikke enda. En trist og vond histore som jeg ikke er helt klar for om skrive om enda. Men hvis noen har tid til å svare på et spørsmål? Har lest og hørt litt om Solvipect. Har dere noen kjennskap til det? Og i tilfelle hvordan man skal ta det???
♥ Drømmejenta ♥ Skrevet 8. juni 2009 #2 Skrevet 8. juni 2009 Hei Silje Jeg har brukt Solvipect denne pp (har ikm 18-19.juni) Begynte et par dager før eggløsning og tok 3 spiseskjeer hver dag til dagen etter pos el-test... Har hørt at det er flere som blir gravid med å bruke denne, men om det er den som gjør det, vet jeg ikke:) Så vi får vente og se...skader jo ikke å prøve:) Masse lykke til og vit at vi er her for deg hvis du vil dele din historie med oss:) Stor klem fra
*shehasmyheart* Skrevet 8. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. juni 2009 Tusen takk for veldig hyggelig svar:) Tror jeg prøver dette jeg. Det er altså bare rundt eggløsning det skal tas. Da vet jeg;) Takk. Dere er så snille her inne. En dag er jeg nok klar for å fortelle. Og trenger deres støtte og forståelse. Takk igjen. Ha en fin dag:)
MissAntrop Skrevet 8. juni 2009 #4 Skrevet 8. juni 2009 Hei, Jeg drakk 10 ml Solvipect 3 ganger om dagen fra siste blødningsdag (hadde en sa) og frem til positiv el. Og jommen er jeg ikke gravid nå Vet ikke om det var pga solvipect'en, men jeg har ihvertfall prøvd
*shehasmyheart* Skrevet 8. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 8. juni 2009 Å, så gøy! Gratulere! Ønsker dere alt godt, lykke til videre! Mange som blir gravid med denne metoden tydeligvis:) Positiv lesing dette:) Skal absolutt prøve dette! Takk for svar:)
sommerbaby! Skrevet 8. juni 2009 #6 Skrevet 8. juni 2009 kult, dette skal jeg også prøve får kjøpe meg el-tester da, ettersom syklusen ikke henger helt med for tiden spiller det noen rolle når på dagen man tar det?
MissAntrop Skrevet 8. juni 2009 #7 Skrevet 8. juni 2009 Jeg tok morgen, middag og kveld, enkelt og greit. Også vil jeg anbefale CB digital el-test. Den gir ikke rom for tolkning, enten har du el eller så har du ikke Lykke, lykke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå