Gå til innhold

Hurra! ned 7kg første mnd med SB-dietten!


Papegøyeblomst

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis du sjekker ut noen av innleggene nedover her, så er south beach - dietten nevnt og forklart flere ganger - men det er altså en 3-fase diett som fokuserer på mat med lav GI (glykemisk indeks), samt sunne/usunne karbohydrater og sunt/usunt fett.

fase 1 er to uker med kun rent kjøtt, fisk, egg og grønnsaker, der man går raskt ned i vekt.

fase to introduseres små mengde karbohydrater, og man får en saktere, men jevn vektnedgang, dette holder man på med til man har nådd idealvekten.

fase 3 er slik man skal spise resten av livet, for å ikke legge på seg igjen.

Google det, så finner du mer detaljert info.

Boken jeg har anbefalt flere her inne heter Ned i vekt med South Beach dietten, der finner du hele filosofien godt forklart, med matlister og tilhørende oppskrifter gjennomgått av Ingrid Espelid Hovig.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, gratulerer! Det er jo kjempebra Pinseline!

Har selv gått ned 4,6 kg på en måned, og er strålende fornøyd med det :). Følger lavkarbo, men har ingen utskeielsesdager. Spiser en 5 kr's melkesjokolade eller litt jordbær en sjelden gang om jeg har søtsug, og det går bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, gratulerer så flott:)

 

Jeg har etter 3 uker gått ned 5kg:):):)strålende fornøyd...

 

samtidig har jeg gått inn hele 9cm i midjen, helt perfekt. Har fått på meg 2 bukser jeg ikke fikk på for 3 uker siden, supert:)

Jeg har skeiet ut smått litt innimellom, bl.a. idag hvor jeg har hatt barseltreff her hjemme. Ellers har det blitt en sjokolade og et glass cola innimellom. Synes ellers det har gått bra, spiser masse god mat:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis, Nutta, det var fint å høre - jeg også har skeiet ut litt, trodde jeg skulle gå opp igjen etter forrige uke, men hadde gått ned en kilo, gitt!

blitt litt bursdager og kaker, og burger til middag en dag også...

Bare 15kg igjen da, hehe...

Vi får stå på videre!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...