mitt 4.barn har kommet Skrevet 8. juni 2009 #1 Skrevet 8. juni 2009 Vi treffes på Egon i Molde. Alle gravide fra Molde og omegn er velkommen. Ta gjerne middagen/desserten der eller bare kom på full mage for å bli kjent. Håper dette blir en suksess:-). Gleder meg!
Siljees Skrevet 8. juni 2009 #2 Skrevet 8. juni 2009 Hei! Endeli så skjer det noe i molde! Jeg vil veldig gjærne bli med på dette, men er det ingen andre påmeldete enda? Jeg har termin 9.juli og gleder meg kjempe masse
heidi iren Skrevet 8. juni 2009 #3 Skrevet 8. juni 2009 Hei Dette er er et flott intiativ! Klart jeg blir med! Til de jeg ikke har vært i kontakt med før: Jeg er 35 år og venter barn nr 2 i oktober.
pia*fødeklar* Skrevet 9. juni 2009 #4 Skrevet 9. juni 2009 hei. flott iniativ jeg er 27 og venter nr 2 i slutten juni. blir gjerne med på treff hvis formen tilsier det Hvis ikke slenger jeg meg gjerne på etter babyen er kommet
Not me, not now, maybe later.. Skrevet 9. juni 2009 #5 Skrevet 9. juni 2009 Hei. Jeg er 31 år og venter mitt 2.barn i slutten av august. Har veldig lyst å være med på treff, men så tidlig på onsdager kan jeg desverre ikke. Håper det blir flere treff framover slik at jeg også kan få blitt med. Kos dere!! =)
mitt 4.barn har kommet Skrevet 9. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 9. juni 2009 Det må vi prøve å få til. Men du kan jo også legge inn et treff selv. Da får du jo bestemme dato og tid selv:-)
Karolinemora Skrevet 11. juni 2009 #7 Skrevet 11. juni 2009 Skal på møte kl 2 i ålesund den dagen menvil gjerne prøve å komme. Vi ser på onsdag omjeg rekker det. Er 20 år og venter nr 1 i september
mammas skatter <3 Skrevet 12. juni 2009 #9 Skrevet 12. juni 2009 hei. tror e blir me. men d spørs om forma e bra da......bekkenløsningsplaga... 24 år å venta mitt første barn i desember.moldeinflytter
mitt 4.barn har kommet Skrevet 16. juni 2009 Forfatter #10 Skrevet 16. juni 2009 Gleder meg til i morgen! Om det er flere som vil være med, så er det bare å komme!!
Karolinemora Skrevet 17. juni 2009 #11 Skrevet 17. juni 2009 det var et koselig treff Gleder meg til neste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå