Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bolla (5 mnd) har plutselig begynt å nekte pupp etter kl 12 på dagen... Kikker bare dumt på puppen, tar et solid bitetak (heldigvis uten tenner enda) og setter i å hyyyyyle... Tar flasken med en gang, så han er tydeligvis sulten.. Skjønner at det er mer fristende med flasken, hvor melken kommer med en gang og så mye han vil ha.. Men er det noen som har erfaring med at det kan snu igjen? Eller er det rett og slett ok at han får mme disse måltidene? Merker at han ikke blir fornøyd med melken han får av meg når han en gang imellom vil ha pupp likevel på ettermiddagen. Det blir liksom ikke nok uansett hvor mye jeg pumper og prøver å øke..

Når det er sagt, så krever han jo pupp på natten når jeg har mye melk. 2 ggr (kl 24 og 04). Når sluttet deres mini med nattamming? Ikke at det gjør noe å amme på natten, men han strever så med å få sove igjen etter siste måltid, og jeg er lei av å starte dagen mer eller mindre kl 4.....!

Han får pupp kl 8, kl 12 + mme/grøt kl 15, mme kl 18 + pupp 24 og 04. De gangene han får mme, sluker han kjapt 250 ml hvis han får lov.. Bør jeg begynne med et grøtmåltid til?

Ah, alt man grubler på...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...