Gå til innhold

Noen som fortsatt gir melk om natten? 8mnd..

Anbefalte innlegg

Skrevet

jenta mi har greid seg uten i noen uker. men da har jeg tatt henne opp i sengen min når hun vakner om natten.. nå har jeg hatt henne inn på eget rom og prøver å venne henne av med storsengen.

Så i 4 netter har jeg sittet inn med henne i 2 timer midt på natten og hun vil ikke sove.

Inatt var jeg så sliten etter 2 timer, at jeg ga henne en flaske. Hun slukte 200ml og sovnet på 10sek..

Er d dumt at jeg begynner å venne henne til flaske igjenn??

Vet ikke om jeg orker flere slike netter.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta mi er snart 8 mnd, og jeg gir henne fortsatt et drømmemåltid med melk når jeg selv går og legger meg. Da sover hun rundt (til kl 07 ca), og jeg slipper å risikere at hun våkner og er sulten i 4-5 tida. For DET frister ikke for å si det sånn, og det er jo ikke like enkelt lenger å få henne til å sovne igjen på natta hvis hun først har våkna..

Skrevet

nei d tar ca 2 timer! hehe.... men det er i 4-5 tida hun vakner.. men jeg gir henne heller melk da og at hun sovner igjenn, enn å sitte på en stil i 2 timer!!

Skrevet

Min gutt er snart 10 mnd og får fortsatt melk om natta. Har ikke lyst til å trøble med det heller. Det er det eneste han får i seg av morsmelk nå, bortsett fra litt morgenpupp innimellom. Men blir jo litt slit om han fortsatt holder på når jeg skal jobbe om en mnd...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...