Gå til innhold

Tømmerstokk-bein

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føles som om de kiloene jeg har lagt på meg i dette svangerskapet ligger BARE på beina, og særlig lårene. (Jada, noen kilo på magen også!) Beina er liksom helt kompakte, og det ser ut til at det er cellulitter overalt. Kan det være vann? Eller må jeg innse at jeg bare har fått stooooore lår?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får vann i hele kroppen mot slutten av svangerskapene mine, ikke bare i fingre og føtter/legger som mange andre. Her samler det seg også i håndledd, armer, lår, rygg, mage (!), hals og ansikt. Over alt rett og slett. På meg har alt forsvunnet igjen på kort tid etter fødselen (et par uker) de to gangene jeg var flink med kosthold og sånt, litt tregere sist gang når jeg nok overspiste en del og fikk ca 10 kg fett med på kjøpet i tillegg til vann og babyrelatert vekt. Gikk f.eks opp 27 og 21 kg med mine to første og var nede inormalvekt igjen på henholdsvis litt under 2 uker og 3-4 uker, og så fort hadde det ikke gått om det ikke var for at kiloene i all hovedsak var vann i kroppen utenom det som var babyrelatert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...