Gå til innhold

1åring som skriker hele natten!

Anbefalte innlegg

Skrevet

begynte for 1uke siden ca.akkurat når jeg begynte i jobb igjenn,typisk!flyttet også inn i nytt hus for ca.1mnd.siden....problemet er at akkurat rundt den tiden vi legger oss våkner lillegutt me litt sutring også girer han opp til full hals etter en stund.virker egentlig som han er selskapsjuk...men inatt holdt han d gående så å si hele natten:(prøver å gå inn å legge han rolig ned også ut igjenn(har bestandig funka fint),men nå er han jo helt umulig,kjenner ikke barnet igjenn!!ammer ennå morgen og kveld,har d noe å si??trenger sårt noen tips....noen som har d på samme viset???er helt utslitt!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spiser/ drikker han nok på dagen?

Skrevet

ja d vil jeg si....kan ramse opp hva han somregel spiser iløpet av en dag:2 grøtmåltid,2fruktmåltid,og ei brøskiv hvis middagen drøyer...middag+amming ca.2ganger om dagen...har vært litt mere av d i d siste som trøst for sykdom og tenner som bryter igjennom!vi pleier å stå opp halv 7...hvile fra 9-10 til 12-13 så leggetid kl.7!hadde egentlig en til lur litt utpå dagen,men den har mer eller mindre forsvunnet!pga.hvilen på formidd.er blitt lengre....forrige uke var han til dagm.(min mor)og der var han bare blid og fornøyd,sov så godt at:)hadde hviler på nesten 4timer i vogna!ihelga var han litt mere var på at jeg ikke skulle ut a synet,men d er sikkert pga.at jeg er begynt å jobbe igjenn....

Skrevet

i tillegg til morsmelk så drikker han av og til kumelk også masse vann:)er ikke d nok??

Skrevet

Kan høres ut som at han bare er litt utrygg på å være alene og kanskje i et nytt hus og rom som du sier.. En 1-åring er jo ikke selvstendig, og det normale for han vil jo være å være inntill mamma´n sin ennå.. Gi han nærhet til han føler seg trygg. Det værste jeg hører om og ser er når foreldre forlater et så lite barn gråtende og ignorerer de. Får helt vondt inni meg.. De skjønner jo ingenting! Det var et liten utblåsning ang noen andre jeg vet at lar barnet gråte alene... Nå vet jeg ikke om dere gjør det mye, men håper ikke det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...