Gå til innhold

noen her som kan noe om hcg?

j29

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt vært gravid uten for livmoren en gang og fikk derfor ta noe hcg prøver denne gangen.

Den første tok jeg på dag 16 og den var på 243 og den andre på dag23 og den var på 4782.

Jeg ser at stigningen er bra og derfor er det lite sansynelig at det er på utsiden av livmoren denne gangen. men har forstått at disse verdiene er litt høyere en normalt etter å ha sett på denne siden http://www.snartmamma.com/index.php/Diverse/hCG.html

Kan det bety at det er tvillinger? Ble gravid i pause månden med pergo :)

Skal til tidlig ultralyd til torsdag. Noen som vet om de kan se om det er tvillinger i uke 6?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Hos meg så de at det var to på UL i uke 5, så jeg tror de kan se det så tidlig ja. Det med Hcg er veldig varierende. Jeg hadde over 900 på dag 14 etter EL, og dag 18 over 9000. Men det var ekstremt høyt, så de lurte jo på om det var tre der inne en periode.

Vet om andre som har hatt rundt 300 samme dag som deg, og det har vært to. Så det kan jo hende.

Uansett en eller to, GRATULERER med graviditeten, og masse masse lykke til :o)

Skrevet

takk for svar :) Blir jo spennende å se til torsdag om det er en eller to :)

Skrevet

Jeg hadde HcG på 900 16 dager etter EL, det er bare et foster. Noen har bare litt høye verdier. Spennende uansett!

• 2 uker senere...
Skrevet

jeg hadde hcg 398 dag 15 sist, da var det et foster, en jente. denne gangen hadde jeg hcg 537dag 14, og det ble konstantert to fostre på ul sist fredag. lykke til på UL imorgen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...