Gjest Skrevet 7. juni 2009 #1 Del Skrevet 7. juni 2009 Det går rykter om at vi har fått en slagkraftig Webmaster som skal holde oss i ørene og som er nådeløs mot frekke hetsere som bare lager kvalm her inne. Har testa søkemotoren, men finner ingen tråder han har skrevet. Er det noen som vet om han har skrevet? eventuellt kan skrive? Jeg bare håper han tar for seg og fillerister de patetiske damene som slenger dritt om meg bak anonymknappen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Misantrop Skrevet 7. juni 2009 #2 Del Skrevet 7. juni 2009 Den imaginære Espen er super sexy! Han kan både lese å skrive. Han er sterk og kan filleriste alle som er slemme mot de små som ikke er snille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 8. juni 2009 #3 Del Skrevet 8. juni 2009 jeg tror han har oppdaget sex forumet og sitter der inne og fantaserer om analsex i stedet for og gjøre jobben sin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tommage♀♂ Skrevet 9. juni 2009 #4 Del Skrevet 9. juni 2009 Hahaha, morsomt!;D Han er nok en Skybert i JM Siris fantasi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Webmaster Espen K. Skrevet 18. juni 2009 #5 Del Skrevet 18. juni 2009 Jepp, jeg er Siris Skybert-drøm =P og kAn sKrIvE Spøk til alvor. Vi skal få til llitt mer oppfølging og vennligsinnet kontroll i forumene. På snakk.klikk.no er jeg eklem: http://snakk.klikk.no/members/eklem/default.aspx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Webmaster Espen K. Skrevet 18. juni 2009 #6 Del Skrevet 18. juni 2009 Takk for tipset, der har jeg ikke vært innom ennå =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2009 #7 Del Skrevet 22. juni 2009 wow Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 22. juni 2009 #8 Del Skrevet 22. juni 2009 du burde skrive her litt oftere, for de 3 innleggene jeg har sett til nå har gjor vært direkte morsome Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2009 #9 Del Skrevet 23. juli 2009 han så faktisk like slesk ut som jeg har fått inntrykk av.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå