Gå til innhold

hva serverer man i bursdagsfesten til katten sin? noen med morsome ideer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er grillfest med barna, siden Mjau har bursdag og jeg er så lite kreativ at jeg ikke kommer på noe morsomt.

noen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HAHA:) SÅ utrolig koselig:)

Server en kattekake

Skrevet

kattekake? hvordan lager man det?

Skrevet

Det må jo bli fisk på grillen den dagen da.... hehe... Katten Findus i bøkene om gubben og katten får pannekaketårn med krem i mellom pannekakelagene på sin bursdag!

Skrevet

jeg er ikke snill, jeg bare lar ikke sjangsen til en sammenkomst gå fra meg ;-) har sakt at han ønsker seg boksemat...hihi

Skrevet

ja det er sant! kanskje Mjau skal få pannekaketårn sånn som katten Findus. det er jo direkte morsomt :D

Skrevet

Njaaa....kan tenke meg at det går greit å lage en sjokoladekake i langpanne, åsså skjære ut katte hode og kattekropp, også to trekantører til å plassere på toppen, hehe, åsså lakrissnører til følehorn(heter det det på en katt?)

Lag en stor runding til kropp og en mindre til hode som settes oppå kroppsrundingen:) non stop øyne og non stop munn hører seff med:)

Vet ikke om du skjønte dette, hehe, men for meg var dette VELDIG logisk:)

Skrevet

Morsomt er det, men om Mjau liker det er en helt annen sak.... Lykke til med selskapet! :)

Skrevet

ja, jeg ser hvor du vil hen...hm... men vet ikke helt om min kunstneriske evne får det til... hehe.. :P

Skrevet

hehe.. han liker helt sikkert kremen...hehe.. også kan han få reker, det er yndligsmaten.

men vi andre kan jo spise pannekaketårnet også...hihi..

Skrevet

Vi laget pusekake til barna og voksne .

Laget stor sjokoladekake, skjærte en runding ala 24 diameter,til ansikt og 4 trekananter som øre + sløyfe under haken til pusen.

Brukte vanlig glasur, smarties til øyne og lakrislisser som værhår.

Pusekaken vår fikk forresten rosa smarties prikker på sløyfen.

Bursdagspusen selv fikk fiskepudding, med kattesnop på toppen som pynt og 2 lys på :)

Kjempe stas!

Skrevet

Må bare le litt. En katt med følehorn? Det er jo sånt som snegla har på toppen av hodet! Værhår du mener tenker jeg! hehehe.... Men kaka høres veldig bra ut!

Skrevet

Hadde nok ikke fått det til selv heller, hehe...Går på en smell hver eneste gang jeg skal vise frem mine (manglende) kunstneriske sider.

Når jeg tenker om så er det nok lurest å servere kattemat, gjerne luksusutgaven:)

Skrevet

Haha, værhår var ordet ja...aiaiai

Skrevet

hehe... kanskje jeg klarer og lure noen andre til og bake kattekake.. hehe.. eller rett og slett gå for en putekake som jeg tegner en katt på... hihi.. for det tror jeg at jeg skal få til om jeg øver litt... hehe

Skrevet

hehe... så morro :)

dere er flinke altså! :D vet ikke om pus liker fiskepudding.. hehe.. men jeg kan finne det ut og om han liker det så skal han få det :)

Skrevet

Mjau tåler ikke tunfisk. jeg har nemlig gjort den feilen før... hehe.. han kan ikke spise kattemat med tunfisk i en gang...

reker er liksom det eneste han har fått noe serlig av utenom kattemat. har ikke turt og la han få så mye annet.

Skrevet

nei da kan du ikke gi det :) Kjøpe litt kylling og gi gjerne? Det elsket min katt :)

Skrevet

kylling har jeg aldri prøvd. det kan jeg prøve :) det liker han sikkert :)

takk for tips :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...