Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når gikk dere over fra dypvognen til sportsvognen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi bytta når knerten var 5 mnd. pga en ekstremt lang liten gutt og det at han blei kjempe sint når vi skulle trille tur og han mått ligge i vogna. Med en gang vi skifta til sportsvogn og brukte den lavaste sittestillinga (så han ikkje satt rak i ryggen) blei et å gå tur kjempe gøy igjen. då fekk han sjå i tillegg og det var stas kan du tru!;)

Skrevet

Da han var 5,5 mnd. Ble bare grinete i vognbagen , helt umulig å få til noen soving i vognen. Det hjalp å bytte, litt mindre kjedelig når man kan se på veren:-)

Skrevet

Vi har akkurat bytta og jenta vår er 6 mnd. Det har blitt en drøm å gå tur med henne nå som hun får sett litt mer!

Skrevet

4,5 mnd men jenta mi var lang og baggen kort. Så hun fikk ikke strekke seg skikkelig i den til slutt

• 3 uker senere...
Skrevet

Godt å høre! Føttene til jenta vår nærmer seg faretruende enden av vognbagen, hun er 4mnd=) Teite små vognbager... Skulle virkelig tenkt på det før poden var født, ikke at den var lett å hive i bilen!

Skrevet

Med første byttet jeg når han var 5,5 mnd.

Snuppa på 6 mnd bruker fortsatt simo bagen. Og jeg håper å kunne bruke den 1 mnd eller to til.. går iallefall veldig greit enn så lenge ;)

Skrevet

Snuppen brukte simobagen til hun var nesten året!

Lillesøster er bare 5mnd enda. Regner med vi bytter når hun ikke synes det er gøy å ligge der lengre;-)

Gjest Mammamoms og 05.12.08-jenta
Skrevet

Jenta mi er godt og vel 6,5 nd, og vi bruker fortsatt baggen.

I det siste har jeg brykt dyna som ryggstøtte.

Men baggen er ganske smal, så regner med at vi ganskesnart går over til sportsdelen. Ca ved 7 mnd:)

Skrevet

Vi må bytte om ikke så lenge, men håper den holder ut sommerferien så vi slipper å drasse reiseseng også på toget. knøttet er 5 mnd nå.

Skrevet

Flisa har alltid trivdes bra i bagen sin, og bagen er stor og god, så vi bruker den fortsatt til soving ute nå ved 8,5 mnd alder=) Ute på tur bruker vi sportsdelen derimot, selv om hun sover absolutt best i bagen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...