Gå til innhold

Skalestille abonoment hos talkmore.. Selger de mobiltelefon sammen med abonomentet eller må jeg kjøpe en på butikk. Hvor er det billigst?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper noen kan svare meg..

Fortsetter under...

Skrevet

Talkmore selger ikke telefon, bare abonnement. Telefon må du kjøpe selv (må ikke være operatørlåst!!) ved en butikk. Clas Ohlson er som regel billigst på SLIKE telefoner, om de har "din" type i sitt utvalg. Utvalget der er jo noe begrenset, men de 12-15 vanligste telefonenene finner du her. Og her er INGEN telefoner operatørlåst.

Skrevet

Hvor mye koster en ok tlf på feks clas ohlson?

Skrevet

men de har tlf avtale med en nettbutikk..altså at du får kjøpt en telefon biligere fordi du er kunde:)

Ellers kjøper jeg mine telefoner hos mpx. for en 1000kr ca:)

Skrevet

Spørs hvor du legger lista på "OK". Har selv Nokia 2760 (kjøpte den rett før jul), som er en relativt enkel telefon, men den har det jeg synes er vesentlig, muligheter for legges sammen, STORE taster (til SMS, ingen "feilskrift" her!), helt OK mobilkamera (GODE bilder tar jeg med annet kamera, mobilkameret bruker jeg til "e-postbilder"), stor og oversiktelig telefonbok. Kostet 898 kr.

Ellers kan du sjekke priser her:

http://www.clasohlson.no/Product/Category.aspx?id=251861&_path=251882%3b251143%3b251861&collapse=true

Og så kan du legge til en 100-lapp i frakt om du ikke har butikk i nærheten...

Skrevet

www.talkmore.no

www.kelkoo.no

www.clasohlsson.no

www.JUSTFUCKINGGOOGLEIT.COM

Annonse

Skrevet

Nei, du får IKKE kjøpt telefonen billigere fordi du er kunde hos Talkmore! Men de har en henvisningsavtale til en nettbutikk, det stemmer. Slik at kunder som stiller spørsmålet "Hvor kan jeg få tak en telefon" kan få et svar....

Skrevet

ok da tok jeg feil der:P

Men man kan kjøpe mobil i hvertfall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...