Cupcake! Skrevet 7. juni 2009 #1 Skrevet 7. juni 2009 Vi er inne i første pp...tror jeg. Er en pp fra siste dag med mensen til første dag i neste mens? Dere som tester El, hvor langt uti syklusen får dere utslag? Etter læreboka treffer el 14 dager uti syklusen, men det stemmer vel ikke for alle? Beklager teite spørsmål men er helt grønn på alt dette.
Dinoproto Skrevet 7. juni 2009 #2 Skrevet 7. juni 2009 Hei! Selv regner jeg en pp fra siste mensdag til første mensdag i neste syklus, når det gjelder el, treffer min regelmessig mellom dag 11-14, dette er ganske vanlig tror jeg. Ikke teite spm, dette er jo nytt og spennende for deg! Lykke til!
mossik,en med tut og to jenter Skrevet 8. juni 2009 #3 Skrevet 8. juni 2009 En pp er fra første dag i blødning til første dag i neste blødning. El treffer ca dag 14 i en normal syklus på 28 dager. MEN alltid 14 dager før første blødningsdag. Så om du har syklus på 30 dager vil EL komme ca dag 16 istedenfor.. Sikrest på å treffe er du om du har sex 2.hver dag fra dag 10 til et stykke uti pp. Lykke til.
♥ Drømmejenta ♥ Skrevet 8. juni 2009 #4 Skrevet 8. juni 2009 Jeg har 28 dagers syklus, og fikk el på dag 14 denne pp som er vår 3pp Er første mnd jeg har testet etter el, har ikke hatt symptoner på el tidligere... Masse lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå