Gå til innhold

"dagbok" for alle med IKM uke 24

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er kroppen din?

Når er IKM?

Sympromer?

Hvordan har syklusen vært?.........................mm...

Når teste/hva viste testen?

Her tenkte jeg at vi kunne skrive ned våre tanker denne uka.

Jeg selv har IKM 12 el 13.juni.Hadde trolig eggløsning 27.mai - tok ikke test, men etter en syklus på 28 dg, skulle eggl funnet sted denne dagen. 1.juni og et par dager deretter hadde jeg små blodspor på papiret når jeg tørket meg etter dobesøk. Var ikke mye, men litt... Kan jo være tusen grunner til dette, men kan jo også være festeblødning...?...

Det blir uansett en spennende uke!

Lykke til alle sammen, håper vi kan fortsette tråden på 1.trimester fra neste uke:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan er kroppen din?

-Føles helt ødelagt ut.. nettopp ferdig på jobb, og vondt i hele kroppen, dette er 6.dagen med konstant vond hodepine..

Når er IKM?

-Lørdag 13.juni.

Symptomer:

-Intens hodepine

-Trøtt (mer enn vanlig)

-Fryser (myye mer enn vanlig)

-Vondt i korsryggen

Syklus:

- 28dager, så jeg hadde eggløsning rundt 27.mai til 30.mai

Når teste?

-Jeg kommer nok til å teste på onsdag 10.juni, så får vi se da :)

Jeg har ikke hatt noe festeblødning, men er jo ikke alle som har det heller.. håååper bare at jeg er gravid :)håper ALLE vi er gravid!! hehe.. :)

Skrevet

hei ariel:

Vi har jo helt lik syklus. Jeg vet jo ikke om d var festeblødning, kan jo være mange ting. Men det var jo på et tidspunkt der en festeblødning kunne funnet sted. Har vært gravid to ganger tidligere, men hadde ikke festeblødning da. det er ikke alle som har det, ganske få som faktisk har det.

Hos meg er det 4 dager til IKM. Kroppen er helt vanlig, ingen tegn til noen ting. er sliten bare, men det kan man jo være innimellom.

Pleier å få litt menssymptomer et par dager før den kommer, så onsdag/torsdag kan jeg kanskje begynne å merke litt på kroppen.

Jeg har planer om å vente med testing til lørdagsmorgen, men vet ikke om jeg greier å holde meg... Men det er så trist å teste for tidlig, for da er det jo ikke til å stole på.

Jeg håper så veøldig både for meg selv og andre:-)

Skrevet

Har IKM fredag 12. juni og er 11dpo i dag. I går kveld og i dag har jeg kjent antydning til kvalmefornemmelser, eller ikke det en gang, men litt sånn som når man begynner å bli bilsyk. Tenkte å teste i morgen tidlig bare for å se, da vil jeg være 12 dpo. Tror egentlig ikke at det har klaffet, men burde være relativt stor sannsynlighet for et sikkert svar i morgen.

Skrevet

Hvordan er kroppen din?

Sliten og trøtt igrunn.

Når er IKM?

Noe usikkert.. Har tidligere hatt syklus på 29-30 dager, da vil ikm være ca i dag, men har hatt hormonspiral i 3mnder så er ikke sikkert syklusen er som den var før insettingen av spiralen.

Symptomer?

*Kvalm til tider

*trøtt og slapp

*tisser litt oftere og svir bittelitt

*ekstremt suuulten

*veldig såre brystvorter

*Stikkinger/press i magen.. Hatt det siden fredag..

Hvordan har syklusen vært?.........................mm...

Hadde blødninger i 7dager f.o.m 9mai.

Hvis syklusen min er som normalt er ikm ca i dag.

Når teste/hva viste testen?

Tenkte å vente fram til helgen hvertfall med å teste.. I tilfelle tr skulle komme .. Håper ikke det :)

Skrevet

Kroppen:

Sliten og veldig trøtt (Kan også komme av at jeg akkurat har begynt å jobbe igjen etter mammaperm på 10 mnd....)

IKM: Tordag 12. eller fredag 13. (varierer med +/- en dag min syklus)

Symptomer: Hjelpes meg, jeg føler snart jeg har vært gjennom rekka på en uke alt, men aller viktigst er at jeg må tisse hele tiden. (Det var hovedsymptomet sist også) Trøtt. Har vært kvalm et par morgener (Fordi jeg må så tidlig opp?) Mensmurringer (det kan jeg ikke huske jeg hadde sist, så kanskje er det tanta likevel?) Og sulten! (Men det kan være fordi jeg fortsatt ammer....)

Syklus: Som et klokke på ca 27 dager etter at jeg fikk tilbake mensen for 3 mnd siden.

Teste: I morgen tester jeg jenter!!! Er så spent nå. Ønsker virkelig to tette, selv om jeg vet det blir et slit en stund.

Skrevet

Til Bekks:

Du kan være gravid selv uten symptomer! Det var jeg sist. Symptomene kom først etter 3 1/2 uke (det vil si 5 1/2 uke på vei) Så da jeg testa positivt kan jeg huske jeg hadde veeeeeldig dårlig samvittighet for de 3 irish coffee koppene jeg hadde tatt sammen med svigerfar kvelden før. Var SÅ sikker på at jeg IKKE var gravid den gangen ;-) ALT kan skje. Jeg krysser fingrene for deg og alle andre her inne!!!!

Skrevet

er jo flere av oss med IKM 12 el 13.juni. Blir veldig spennende uka da:-/

lurer litt på å teste snart jeg da.... men bør kanskje helst greie å holde meg frem til fredag i allefall:-)

Skrevet

heisann bekks =)

ja det har vi ja, du er sikkelig flink hvis du klarer å vente med testing helt til lørdag! :) Det kan veldig godt være at det var en festeblødning, håper det :)

Skrevet

Jeg hadde helst ventet til IKM dagen jeg også, men bør vite så fort som mulig pga jobben. Har litt spesiell jobb, og må ha tilrettelegging helst fra FØR jeg har tisset på pinnen ;-DDDD

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...