ups..nummer4 Skrevet 7. juni 2009 #1 Skrevet 7. juni 2009 Vi har bestemt oss å begynne å prøve i sommer På nr. 3. Mannen har vært klar som et egg, mens jeg synes det er litt uvant Nå som vi har bestemt oss, er jeg blitt helt hekta på å finne ut om syklus, eggløsning osv osv !! SPENNENDE !! Spiralen skal ut 15. juni ... wæææ spent altså
Cupcake! Skrevet 7. juni 2009 #2 Skrevet 7. juni 2009 Heisann:) Vi er nettopp begynt å prøve på nummer to. Skummelt morsomt Kan ingenting om El,Ikm, osv. Er helt fjern når det gjelder min egen syklus. Men nå er jeg også blitt hekta på alt dette. Så er vel nødt til å begynne å loggføre mensen..og kanskje teste el? Lykke til
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 7. juni 2009 #3 Skrevet 7. juni 2009 hei:-) jeg tok ut spiralen forrige torsdag og som med deg har jeg blitt litt hekta på finne ut om alt.hehe vil liksom at det skal skje momentant og er stadig innpå siden her og leser og skriver:-)det er skikkelig spennende:-) jeg krysser fingrene for oss begge med at vi slipper å vente lenge på at graviditeten er der:-) lykke til.-)
ups..nummer4 Skrevet 8. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 8. juni 2009 Jeg har heller ikke vært så opptatt av dette med syklus før NÅ Nå har jeg sånn konto på fertilityfriend, som jeg loggfører.. Det er veldig spennende, og hadde vært morsomt om vi traff i første forsøk. Tidligere har jeg blitt gravid fort ! Tester ikke EL, for jeg tenkte kanskje jeg ser det med loggføringen?? Men jeg tror jeg skal kjøpe sånne tester også !!!
ups..nummer4 Skrevet 8. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 8. juni 2009 Ja var dette nr 3 ?? Da er vi litt i samme båt spennende !!! Vi skal gifte oss i sommer, så målet er å bli gravid rundt den datoen Håper håper, hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå