Gå til innhold

Svangerskapsforgiftning. Les og hjelp ! =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer fælt på dette med sv.forgiftning?

Var hos legen om fredagen og hun sa at jeg hadde litt symptomer på svangerskapsforgiftning,men nevnte kun det og ikke noe mer.Skal på sykehuset til tirsdag for planlegging av igangsetting (avtalt for lenge siden, ikke noe med min siste time hos legen og gjøre)

Hun mente vel at det var trygt å sende meg hjem.

Kroppen min er som før og jeg kjenner ingenting, men har vært så dum og nevnt dette for kommende besteforeldre som henger på meg som en hauk.Uroer meg med at babyen kommer til å dø hvis jeg ikke kontakter føden og blir lagt inn etc.Nå er jeg drittlei av denne masingen (Blitt LITT mye nå), og jeg blir jo selvsagt stresset selv...

Regner jo med at legen ville gjort noe om hun mente det ikke var forsvarlig å sende meg hjem.

Hatt fått carpal syndrom (masse ødem) som jeg har hatt over maaange uker, således kontroller,spor av protein i urin og blodtrykk på 140/82.Hvilket ikke var skremmende høyt, og regner med at det er dette hun legger til vekt da hun ikke henviste meg til sykehuset !???

Fikk venninden min som er sykepleier til å ta blodtrykket mitt i dag og da var det 140/70.

Ellers ba legen om at jeg skulle ta det med ro og ringe hvis jeg fikk hodepine.

Jeg hadde seriøst ikke tenkt skumle tanker ang dette hvis ingen andre gjorde det ... Skal nevnes at jeg er i uke 40, og ødemer samt forhøyet blodtrykk vil jo automatisk komme de siste ukene (?) Dog, på de aller fleste hvertfall.

Dere som har hatt/ har eller har kjenskap til svangerskapsforgifting hva tenker dere ? Er dette urovekkende ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei :) Hvis du er bekymret så bare ring føden og spør om de kan sjekke deg :) Så slipper du å være redd :)

Skrevet

Hvis du ikke merker noen tegn til hodepine, svimmelhet/flimring eller smerter i lever(under ribbeina på høyre side) så kan du nok ta det med ro, men hvis du er nervøs så ville jeg ringt føden. Er alltid greit å høre fra fagfolk at alt er greit når man er nervøs

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...