Gjest Skrevet 7. juni 2009 #1 Skrevet 7. juni 2009 Jeg gjør det... Datteren min er 5,5 mnd. Kunne vell sikkert sluttet å sterilisere flaskene også, siden jeg vasker dem i oppvaskimaskinen på 70 grader (bortsett fra flaskesmokkene), men jeg gjør det fremdeles. Hysterisk?
Mor Løvehjerte Skrevet 7. juni 2009 #2 Skrevet 7. juni 2009 Ja, det gjorde jeg da jeg brukte den, men ikke hver dag. Ikke hysterisk! : )
Sol + spire Skrevet 8. juni 2009 #3 Skrevet 8. juni 2009 Jeg vasker bare melkepulverdispenseren i oppvaskmaskinen. Har jeg gjort hele tiden.Flaskene vaskes også i oppvaskmaskinen på 70 grader. Etterpå settes flaskene i sterilisatoren. Er sikkert ikke nødvendig, men greit å være på den sikre siden.
HegeAE Skrevet 8. juni 2009 #4 Skrevet 8. juni 2009 Eg vasker for hand og steriliserer etterpå. Ein skal jo helst sterilisere smokkene, så da kan eg jo like greit sterilisere resten og. Men, melkedispenser har eg nok aldri sterilisert nei. Bruker meir desse ferdigblanda NAN når eg er på tur så slepper eg alt det andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå