MizzMing Skrevet 7. juni 2009 #1 Skrevet 7. juni 2009 Et skritt nærmere hvertfall;) Da er det vel slik at eggløsning skjer 12 til 24 timer etter positiv test?? Bør ha sex i dag og i morgen?? Har ikke satt meg helt inn i alt dette jeg;) hehe, så da er det fint å spørre dere kloke damer;) klem
MissMe*med*lillegutt Skrevet 7. juni 2009 #2 Skrevet 7. juni 2009 Så spennende!! Men er det ikke 24-48 timer? Eller tar jeg helt feil nå?? Uansett, hopp til køys å lag en bebis ! Lykke til!!
MizzMing Skrevet 7. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. juni 2009 JA;) Jeg må ærlig talt bare si at jeg ikke helt aner...hehe men det kan man jo egentlig bare å lese seg til. Tenker det står jo sikkert på papirene fra EL testene..hihi,) Takk for det;)
♥ Drømmejenta ♥ Skrevet 8. juni 2009 #4 Skrevet 8. juni 2009 Jeg hadde positiv el-test i mer enn 24 timer... Testa positiv torsdag kl.1700 og positiv fredag kl.1700 Lørdag kl.1530 testa jeg negativt...så gud vet hvor lenge min varte,hehe:) Vi hadde oss kun torsdags kveld...har ikke blitt noe mer i helga dessverre, så får håpe vi rakk det:) Masse lykke til til deg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå