☠Diamanda Galas☠ Skrevet 7. juni 2009 #1 Skrevet 7. juni 2009 da er det endelig min tur til å ta fatt på siste etappe...bare 10 uker igjen til planlagt ks;-/
Johan Skrevet 7. juni 2009 #2 Skrevet 7. juni 2009 Jeg glemte helt å presentere meg når jeg kom over hit i går. Skal ha nr to 31.august, eller forhåpentligvis litt før. Godt å komme over på 3.trim nå!
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 7. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. juni 2009 er det ikke idag vi skal over da, johan? jeg er 28+1 idag med termin samme dag som deg..he he, spiller jo egentlig ingen rolle;-)
Johan Skrevet 8. juni 2009 #4 Skrevet 8. juni 2009 Blir litt forvirret av dette, du har sikkert rett - men NÅ er vi her hvertfall;-) Lykke til;-)
millere Skrevet 8. juni 2009 #5 Skrevet 8. juni 2009 Jabadabdu....likte overskriften din - akkurat sånn jeg føler meg nå også. Har allerede fått himling med øynene og stirrende blikk i dag - for det ser ut som jeg er fødeklar nesten. UL terminen min er 4/9, men har vært på 2 ul etter dette og legen trodde ikke på ordinær ul termin, men før (han tror august). Det er det samme jeg tror. Så følger i allefall min egen mens termin, som er 2/9..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå