Gå til innhold

Ergo bæresele? Evt mei tai?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en ergo bæresele som jeg fikk av en venninne til nr. 1. vi var ikke fornøyd med babybjørn (den var vond å bære i, var riktignok en av de første "modellene", da), ergo var bra - bare synd vi ikke fikk brukt den så lenge (før vesla nektet).

Men - nå er jeg i gang med nr to, som er ca en måned gammel.

Fra når kan jeg bruke ergo uten spebarnsinnlegg? Husker ikke, jeg...

Og er det noen som har erfaring med spebarnsinnlegget (gjør at barnet sitter sidelengs, tror jeg)? I tvil om jeg skal bruke penger på å kjøpe det, hvis han snart kan sitte på "vanlig" måte i ergo'en..?

Og hvordan er ergo'en i forhold til mei tai? Er så mange som snakker så varmt om den for tiden..?

Håper på svar! ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ergo er en formsydd bæresele . Den festes, som du vet med, med klips.

Meitai (samlebetegnelse) er en bæresele med lange stropper som du knyter rundt deg.

I Norge produseres det mange forskjellige meitai-seler (merker omtrent som Levi's og Diesel som begge er jeans...).

Hvert merke har sitt særpreg, så noen liker 7kids, andre elsker Eye2Eye, mens andre digger go'klompen.

Hvis du søker litt så finner du en du liker, og til en pris som passer deg (varierer fra 500-2000 kr).

Har du en Ergo så er det ikke 100% nødvendig med andre typer bæretøy, men så har man sjelden bare én type bukser i skapet...

Du kan lese mer om forskjellige typer bæretøy her (meitai hører inn under asiatiske bæreseler)

http://tettinntil.creocommunico.com/pages/valg.php

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...