Gå til innhold

Jeg er gravid!!!

Gjest Julie håper

Anbefalte innlegg

Gjest Julie håper

Hei, endelig har det fantastiske skjedd. Har ikke fått mensen, tok en graviditetstest i dag - og den var positiv! Er veldig glad og veldig takknemlig. Så nå håper jeg alt går bra i alle ukene fremover. Jeg venter mitt første barn og blir 42 år til sommeren. Føler meg ung og rask :-) Første dag i siste mens var 5. mai - så da blir vel terminen rundt 9. februar 2010 kanskje. Må sjekke det litt mer nøye. Ønsker alle her flotte svangerskap. Fint med et nettsted hvor vi kan støtte hverandre, stille spørsmål etc.

Fortsetter under...

Annonse

• 3 uker senere...
Gjest Julie er gravid!

Har vært på ultralyd og sett et embryo med bankende hjerte! Det så hvertfall ut som 1 stk. Lurer på når man på ultralyd kan se om det er flere? Tok pergotime før prøveperioden, er jo over 40 år og har veldig sterke graviditetssymptomer. Lurer på om det kan være flere enn en... :-)

Gjest Julie er gravid!

Hei, takk for det! Jeg er som deg kvalm og kjenner at livmoren strekker seg. Og kjempevonde/ømme bryster. Men er jo så glad for å være gravid, så det gjør ingen ting. Gratulerer så masse til deg også! :-) Vi har jo ganske lik termin og alder. Er du fra Oslo?

Det kom noen få dråper blod i går og i dag. Ble veldig forskrekket. Men legen sier at det er nok helt normalt. Håper og tror at alt går bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...