Gå til innhold

Trenger hjelp til å finne campingplasser når vi skal til Bø sommerland..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ingenting som er ledig,bare slike stusselige hytter,og det vil vi ikke ha.

Vil ha med do,dusj og slik..

Ser jo nå att vi er for sent ute til å bestille,men har jo veldig lyst til å reise dit..

Har sjekket på Notodden camping også,men nettsiden ser ikke særlig imponerende ut,så frister rett og slett ikke der..vet ikke om dem har noe ledig heller..

Noen som kan hjelpe litt?

Max 45 min kjøring fra campingen til sommerland..

Skrevet

Har du sjekket på seljord? Husker ikke hvor lang tid det tar å kjøre derfra, men skal ikke ta så lang tid... du har jo og rjukan, alt er i rundt 1 time unna tror jeg, husker ikke... skal sjekke;)

Skrevet

I seljord er det noen steder du sikkert kan finne... Prøv ihvertfall!! Det er bare 29,8 km å kjøre, 30 min... ;) Seljord er det fint og!

Skrevet

Takk takk.Skal inn der nå og sjekke ;)

Skrevet

Heisann heisann. Eg bur i Bø i telemark,og veit om mange campinger. Kan anbefale Bø camping på det varmeste,bare 5 min gange fra Sommarland. Deretter videre har dere;Beverøya,Åsgrav,Sanda,Teksten,Gvarv camping,Nordsjø ferieland,Sanden,Garvik,Telnes,Seljord camping,Vefall camping.

Sjekk ut disse,og håper dere finner noe som passer,og er ledig.

God sommer,og god ferie:))

Skrevet

Hele uke 26 og uke 27 har Frp valgcamp i sommerland, Bø i Telemark.

- Så om du har tenkt deg dit i denne perioden , er det nok vanskelig med overnattning helt i nærheten........

Skrevet

Anbefaler Norsjø Ferieland! Kjempe fin camping! Eller kanalcampingen i Lunde kanskje, men er litt usikker på om de har hytter..

Skrevet

Har du sjekket Bø Sommermotell?

Dette er studenthybler som leies ut til turister om sommeren.

Helt greie hybler/leiligheter, anbefaler de på Breisås. Tror alle har eget bad.

http://www.bosommermotell.no/

Skrevet

Prøv Bø gardsturisme www.gardsturisme.no De har overnatting i de fleste prisklasser og str.og nesten alle gårdene ligger i midt Telemark

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...