blebla Skrevet 7. juni 2009 #1 Skrevet 7. juni 2009 hva gjør dere med små babyer hvis dere er på stranden eller i parken? finnes det noe telt eller noe man kan legge dem i? For min unge vil ikke ligge i vogna når han er våken, da vil han ligge på teppet med oss helst heller og skravle. Men det er så kjedelig å ligge i skyggen syns jeg. og når jeg skal amme så hadde det vært greit å sitte i ly av et telt eller noe?
power puff Skrevet 7. juni 2009 #2 Skrevet 7. juni 2009 i fjor sommer da mini var veldig liten hadde jeg med vippestolen og en parasoll som lagde skygge på stolen hans. Funka fint det (kjøpte parasoll på Jysk til 50 kr) du får også sånt UV telt på babyshop.
*smula* Skrevet 7. juni 2009 #3 Skrevet 7. juni 2009 Ja det finnes sånne strandtelt som beskytter mot UV-stråler. Når lillegutt var liten, likte vi oss bedre i park enn på stranda, da kunne vi finne litt skygge av noen trær, så lå han i skyggen mens vi lå rett ved siden av i sola.
Gjest Skrevet 7. juni 2009 #4 Skrevet 7. juni 2009 På stranda i fjor (hun er født 26 mai) hadde vi med oss parasoll og levegg. I år blir det vel samme greien tenker jeg. I tillegg, når de er veldig små har man jo de kombinerte reiseseng/lekegrind/uvtelt dingsene de har på barnas hus, de er jo kule, kan sikkert være veldig praktisk og kan jo åpnes på siden så du kan ligge vedsiden av og barnet leke inni...
Odine! Skrevet 7. juni 2009 #5 Skrevet 7. juni 2009 Jeg kjøpte et strandtelt på det som het Norsk sengetøyslager før (husker ikke hva de heter nå) Ellers ville en parasoll også fungere hvis man ikke finner et tre å sette seg i skyggen av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå