Gå til innhold

Vurderer å være dagmamma fra høsten av!

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er ei jente på 21år som vurderer å være dagmamma fra høsten av, til to unger i tilleg til min egen datter som blir 1 år i desember. Lurer på hva som er normalt å ta?

Jeg bor i ei leilighet på ca 90kvm på stakkevollan, og har en stor fin lekeplass ca. 50meter unna. Tenkte å lage til et lekerom for barna, men jeg vil prioritere å være masse ute!

Jeg har aldri jobbet med unger før, men har hatt mange unger rundt meg både i familien og omgangskrets.

Ville også sjekke ut etterspørselen til dagmamma, og om noen er interessert?

Håper på svar:)

• 2 måneder senere...

Fortsetter under...

Kan være intressert, gutten min blir 1 år 12 november, så trenger dagmamma fra slutten av nov, evt 1 des. Står bare på venteliste for barnehageplass, så kan vurdere å ha dagmamma frem til neste høst.

Si fra hva du bestemmer deg for.

• 3 uker senere...

Heihei!

Beklager at jeg svarer så sent. Jeg har ei jente her som jeg passer nå, kommer mest sannynlig inn en gutt i september også. Så jeg må se det an om jeg kan ha flere her da, og om han kommer i det hele tatt.

Ønsker dere full plass?

Hei,

ja jeg trenger en full plass. Jeg skal begynne å jobbe i 3- skift slutten av september og må få se hvordan det blir i første omgangen. Etter hvert kan vi sikkert bli enige om, at jeg beholder barnet hjemme på fridagene mine.

Har du lyst å prate med meg i telefon 46461013?

Mvh

Okei.

Jeg tar kontakt med deg litt nærmere når jeg vet mer om han kommer eller ikke, og hvordan det blir. Blir ikke så lenge til, så du skal slippe å vente så lenge på svar:)

Annonse

• 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Hei:)

Lurer på om du fortsatt er interessert i å være dagmamma? Jeg har en liten pjokk som blir 1 år i desember. Vi trenger full tids dagmamma til han fra jan. 2010. Begynner å bli skikkelig i beit, så hvis du selv ikke lenger er interessert tas alle tips om andre dagmammaer imot med stooor takk!

Håper på svar.

Heisann!

Jeg er nå dagmamma til ei jente som blir 1 år denne mnd, pluss at jeg har min egen datter hjemme. Har en ledig plass:)

Send meg gjerne ei melding på innboks hvis du fortsatt er interessert i plass hos meg, evt på mail : [email protected]

Hilsen Tatjana

• 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...