Gå til innhold

Emmaljunga City Cross eller Brio Happy telescope light?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sammme lurer i grunnen jeg på, til nå har jeg kommet til at jeg liker det nette designet til Brio bedre, men har ikke prøvekjørt noen av dem. Har hørt noe om at brio "fjærer" for mye...?

Utenom det skulle det ikke forundre meg om folk anbefaler emmaljunga. Syns det virker som om det er den det blir solg mest av og som folk også skryter mest av...

Jeg har kjøpt Emmaljunga City Cross, fikk den i hus rett før helga. Den er super å trille, lett, grei å legge sammen osv. Hvorvidt Brio Happy er det eller ikke vet jeg ingenting om. En venninne av meg kjøpte Brio (tror det var happy) til førstemann, og var greit fornøyd, men var veldig misunnelig på en tredje venninne som hadde Emmaljunga. Hun mente Emmaljunga hadde bedre trilleegenskaper enn Brio. Pga dette så jeg ikke på Brio i det hele tatt da jeg var på vogn shopping.

Ja, har prøvd City Cross jeg også, ikke Happy. CC virker veldig bra foruten at varekurven er veldig lav (subber i terreng). Bagen er jo ikke blant de lengste, men det var ikke noe problem for oss sist (ungen ville over i sittestilling lenge før).

Jeg har Brio Happy til min 6 mnd gutt, og er superfornøyd! Fjæringa er helt super, jeg triller en del i ulendt terreng, men også på brostein, over hull og renner i asfalten kommer jeg meg lettere fram enn venninner med hardere hjul og mindre fjæring.

Har fire trappetrinn opp til huset, går ned og opp med mini i vogna uten problemer.

Kommer til å beholde vogna så jeg kan bruke den til nestemann :)

(Har ikke prøvd ECC, så kan ikke sammenligne, da... :))

Annonse

Stod mellom disse to vi også, endte opp med happy light. Dette fordi vi likte den best utseende messig og fordi sportsvognsdelen på den kan reguleres i høyden. Når happy er senket sitter barnet like høyt i den og cc, men happy kan man heve sitteinnsatsen på slik at barnet kommer høyere opp ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...