Anonym bruker Skrevet 7. juni 2009 #1 Skrevet 7. juni 2009 Min datter blir 3 år om 1 mnd. Hun viser ingen interesse å gå på do og slutte med bleier. Hvorden er det hos dere?
<3 Jentemafian <3 Skrevet 7. juni 2009 #2 Skrevet 7. juni 2009 Snuppa mi sluttet med bleien i påsken i år, da var hun 2,5 år. Jeg hadde tenkt å starte med bleieslutt nå til sommeren men hun ville slutte selv. Nektet å ha på seg bleie og ville bare gå på potta og do. Så bleieslutt gikk som en lek. Veldig godt da jeg venter nr 2 i oktober. Greit å ha bare 1 bleie unge
melina, glad mamma Skrevet 8. juni 2009 #3 Skrevet 8. juni 2009 Vi har en nøyaktig like gammel gutt som har vist like liten interesse som jenta di. Men på torsdag begynte jeg å forberede ham på at til lørdag var det bare truse. Jeg sa det før han la seg på fredag også. På lørdags morgen sa han selv at idag var det truse-dag. Og det gikk over all forventning. Han sa ifra hver gang han skulle bæsje, og av og til når han skulle tisse. Vi måtte sette han endel på do innimellom selv om han ikke ville, og da tisset han alltid. Det ble ett uhell lørdag og ett søndag, men det tror jeg er normalt de første dagene. Lykke til, plutselig en dag er det stas å slutte. Vår gutt får noen kronestykker hver gang han gjør noe, som han legger i sparegrisen. Han sparer nemlig til en crossbil fra biltema )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå