Gå til innhold

Fryktelig kvalm...hva kan d være?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært kvalm nå di to siste dagene, og følt meg veeeldig uvel! Maten har mest lyst å komme opp igjen, og blir liggene helt oppe i halsen føles d ut som....blææ...ekkelt å gå å gulpe hele tiden!! Noen som har hatt d likt? Skal det være sånn fram mot fødsel? Er 35 uker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bra lese det er fler enn meg vært så ille uvel og kvalm selv at jeg vært bekymret,syre på toppen.Lå i hele går så uvel og kvalm var jeg...Er vel 36 fullgåtte uker jeg nå...begynner 37 i morra--

Skrevet

Er 39 uker nå og har hatt d slik noen ganger siste ukene..d er nok ganske vanlig å bli uvel pga av all magesyren man får der den ikke skal være..drikk nyko;)

Skrevet

Jeg har vært sånn når det blir mindre plass til mat i magen på slutten. Føles ikke som maten går ned der den skal nei. Mister matlysta også...

Skrevet

Jeg har det helt likt- fryktelig kvalm og liten matlyst. Men har man mye halsbrann & sure oppstoet, er det normalt aa bli kvalm da sa min jordmor. Jeg er uvel, slapp i kroppen, sover masse, orker ingenting og generellt svak . Ligger mest hjemme i ro og blir svimmel av for mye aktivitet.Har dere det slik ogsaa ?

Hatt litt hoeyt blodtrykk,saa passer litt paa faren for svangerskapsforgiftning ! Har hatt et perfekt svangerskap fram til de siste ukene, jobbet til siste slutt og vaert i knall form . Saa dette blir vel min "dose" med ubehagelighet helt paa slutten !

38 Uker med en liten gutt i magen.

Skrevet

"godt" å se at d ikke bare er meg med denne hersens magen...prøvde meg på is i går, men den ville bare opp igjen da jeg gikk å la meg...ærk...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...