♥tosmåtroll♥ Skrevet 7. juni 2009 #1 Skrevet 7. juni 2009 Jeg har vært kvalm nå di to siste dagene, og følt meg veeeldig uvel! Maten har mest lyst å komme opp igjen, og blir liggene helt oppe i halsen føles d ut som....blææ...ekkelt å gå å gulpe hele tiden!! Noen som har hatt d likt? Skal det være sånn fram mot fødsel? Er 35 uker.
Anita*født* Skrevet 7. juni 2009 #2 Skrevet 7. juni 2009 Bra lese det er fler enn meg vært så ille uvel og kvalm selv at jeg vært bekymret,syre på toppen.Lå i hele går så uvel og kvalm var jeg...Er vel 36 fullgåtte uker jeg nå...begynner 37 i morra--
MammatilMarcusoglillespiren<3 Skrevet 7. juni 2009 #3 Skrevet 7. juni 2009 Er 39 uker nå og har hatt d slik noen ganger siste ukene..d er nok ganske vanlig å bli uvel pga av all magesyren man får der den ikke skal være..drikk nyko;)
meg & to små vampyrer Skrevet 7. juni 2009 #4 Skrevet 7. juni 2009 Jeg har vært sånn når det blir mindre plass til mat i magen på slutten. Føles ikke som maten går ned der den skal nei. Mister matlysta også...
Line-RM Skrevet 7. juni 2009 #5 Skrevet 7. juni 2009 Jeg har det helt likt- fryktelig kvalm og liten matlyst. Men har man mye halsbrann & sure oppstoet, er det normalt aa bli kvalm da sa min jordmor. Jeg er uvel, slapp i kroppen, sover masse, orker ingenting og generellt svak . Ligger mest hjemme i ro og blir svimmel av for mye aktivitet.Har dere det slik ogsaa ? Hatt litt hoeyt blodtrykk,saa passer litt paa faren for svangerskapsforgiftning ! Har hatt et perfekt svangerskap fram til de siste ukene, jobbet til siste slutt og vaert i knall form . Saa dette blir vel min "dose" med ubehagelighet helt paa slutten ! 38 Uker med en liten gutt i magen.
♥tosmåtroll♥ Skrevet 8. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 8. juni 2009 "godt" å se at d ikke bare er meg med denne hersens magen...prøvde meg på is i går, men den ville bare opp igjen da jeg gikk å la meg...ærk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå