Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 7. juni 2009 #1 Skrevet 7. juni 2009 eg er på dag 36 nå og lengste eg har vert på et halvt år er 33 dager og den korteste syklusen var 29 sist gang. vert kvalm siden fredag ettermiddag men har ikke kastet opp enda. men eg forstår ingenting for eg får ikke positiv test og eg vett eg ikke tulle me meg sjøl nå for eg måtte gå fra jobb i går. noen som har opplevd de før? kan eg få legene til og teste med blodprøve på meg siden eg e kvalm men ikke positiv test?
MissMe*med*lillegutt Skrevet 7. juni 2009 #2 Skrevet 7. juni 2009 Kjenner meg igjen.. Jeg er sulten hele tiden føler jeg, og småkvalm innimellom.. Er en aktiv rytter og i går på sprangtrening trodde jeg at jeg skulle spy.. gud så kvalm jeg ble:S Er også veldig sår på brystvortene :S Har ikm til onsdag (mest sannsynelig), og testet med CB dig. i går og den var negativ.. Kan vær jeg testet for tidlig, eller at det rett og slett er en del hormoner som løper løpsk etter uttak av hormonspiralen.. Men ta en tur til legen å få de til å ta en blodprøve å se
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 7. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. juni 2009 må nesten de for de er grusomt og måtte late som eg er syk for eg har spist noe feil og sånn. vil ikke si at eg kan være gravid for eg har prøvd så lenge at eg er redd eg tar feil men aldri opplevd dette.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 7. juni 2009 #4 Skrevet 7. juni 2009 Det er veldig mange som ikke får positivt svar før etter ikm. Så lykke til.
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 7. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 7. juni 2009 sant de men eg skal i 1 utdrikningslag og 2 bryllup og har 2 uker på og finne de ut så eg må gjør de fort sånn eg får svar fort. hehe
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 7. juni 2009 #6 Skrevet 7. juni 2009 Da ville jeg dratt til legen for å ta en blodprøve. De viser mye tidligere enn en graviditetstest gjør. Lykke til.
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 7. juni 2009 Forfatter #7 Skrevet 7. juni 2009 ja va de eg tenkte men kan man berre si man vil sjekke me blod prøve? aldri vert gravid før eg ser du:)
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 7. juni 2009 #8 Skrevet 7. juni 2009 ja det kan du. si du har tydelige symptomer men slår ikke ut på g-testene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå