Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Elsker navnet, men hvilken skrivemåte? Og hva synes dere om Sarah/Sara?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker også navnet kjempegodt - det gikk bare ut av min jenteliste fordi det er så poppis. Jeg synes begge skrivemåtene er fine, men i Norge hadde jeg for enkelhets skyld skrevet Sara.

Skrevet

uten h. Sara er et nydelig navn!

Skrevet

Liker det best med h-en på slutten! Sarah! :) Men ser definitivt enkelheten i å la være... Litt som å stave Filip/Philip eller Noa/Noah... Men jeg liker altså best Sarah! ;)

Skrevet

Liker det med h på slutten jeg!

Sarah! :-) Mer fart i det!

Skrevet

skulle egentlig kalle eldstejenta vår Sara, men da dukket et annet navn opp vi ble helt forelsket i.. og da ble det det i stedet.

men litt usikker på skrivemåte, så finit dere kommer med eigen mening:)

Skrevet

Jeg syns Sara/Sarah er et pent navn :) Niesen min skulle egentlig hete det, men så ble det Julie i stedet :)

Jeg tror jeg ville skrevet det Sarah for å gjøre det mer spesielt og mer internasjonalt. Hannah liker jeg hvertfall best med h :)

Skrevet

Sara er veldig fint, men Sarah blir for meg litt klissete og glorete... Vet det er samme navnet, men for meg utgjør h'en en stor forskjell :)

Skrevet

Liker ikke navnet, og er heller ikke fæn av ekstra bokstaver på norske navn ,som SaraH, HannaH, Christopher istedet for Kristoffer osv..

Om Sara noen gang skal bo i England eller andre steder vil de nok kalle henne SaraH uansett, mens det i Norge bare blir en ekstra bokstav uten betydning. Jeg hadde villet gått for Sara.

Gjest Siklerotte
Skrevet

Nja, liker ikke navnet - assosiasjoner som ødelegger nok en gang.... Men det fins helt klart verre navn å velge. Usikker på hvilken skrivemåte jeg synes er best, Sara tror jeg - selv om jeg vanligvis er glad i h'er til slutt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...