Gå til innhold

Jævlig vondt i magen idag....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har siden jeg sto opp i morges hatt pokkers til smerter i nederst i magen. Det stikker noe så inn i granskauen. Er på dag 14 i syklus så det kan jo være eggløsningssmerter... Men har ikke noe el-slim ut ifra det jeg ser.... Klarer nesten ikke stå oppreist det strammer så til der nede...

Neon som har opplevd det samme???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns det høres ut som EL-smerter jeg. Pleier å få det ca 2 dager før EL-slim

Skrevet

Oj - så spennende.... Tror det kan være EL jeg =)

Jeg hadde sånn siste gang jeg var gravid - greide nesten ikke gå oppreist da det var så sinnsykt vondt. Det stakk og murret og var kjempevondt - jeg har aldri kjent noe lignende selv - det holdt på i ca 2 dager og på kvelden siste dagen, da hadde smertene gått over og jeg oppdaget at jeg hadde masse EL-slim - det kunne strekkes, og strekkes og strekkes på papiret - så det var ikke tvil =)

Vi hadde sex samme kveld (dette var dag 13 i syklusen) - fikk festeblødning på dag 23 og testet positivt på dag 24!! Men så mistet jeg jo i uke 9 nå da - aborterte jo lørdag for 1 uke siden =(

Det vet du jo.... =(

Hopp til køys jenta mi - dette er gode nyheter, hehe =)

Lykke, lykke til =)

Skrevet

Ja hoppa til køys, har hatt oss hver dag de siste dagene. Men det var pokkers så vondt å ha sex igår, skikkelig øm oppi der, men vi fant no ei stilling som til slutt passet. Litt bedre i magen idag, men er fortsatt øm. Blir ei spennde til fram mot ikm.

Skrevet

Kjempespennende!!! Jeg skal følge med deg - så du må love å oppdatere, hehe =)

Klem fra

Skrevet

Skal nok holde alle oppdatert ja :)

Sjønner bare ikke hvor det blir av EL slimet??? Har hatt mye utflod de siste dagene, men trodde ikke det var EL slim. Muligens det har vært det. Idag begynte i allefall murringen som jeg pleier å ha fram mot IKM, blir 2 lange uker....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...