lille sprelle Skrevet 7. juni 2009 #2 Skrevet 7. juni 2009 Vet ikke egentlig, men har tenkt at den er grei så lenge ikke snuppa går stødig i trapp selv. Er jo også grei for å vite hvilken etasje man har ungen i.......
Ranveig R Skrevet 7. juni 2009 #3 Skrevet 7. juni 2009 Vi har ikkje hatt den lukka etter lille var rundt 16 mnd. Ho "gjekk" i trappene før ho lærte å gå. Men så har vi greie trapper å gå i, berre seks breie trinn mellom stove/kjøkken og tv-stove/bad. Det er den trappa ho går i oftast. Vi har forresten grind framfor den eine trappa, men det er for å hindre ho i å få tak i kattematen (trappa er den einaste trygge plassen).
*Smiley* Skrevet 9. juni 2009 #4 Skrevet 9. juni 2009 Vi skal ha det leenge!!Stua er i 2etg så faller han ned der så kan det gå skikkelig galt. Har i bånn og en i toppen av trappa. Han er 21 mnd nå.
Gjest Skrevet 9. juni 2009 #5 Skrevet 9. juni 2009 For vår del, så kommer vi til å ha den grinden nede en god stund. Fordi jeg ikke vil at knotten skal gå opp når som helst. Grinden oppe tar vi nok snart bort. Han er 15 mnd, og går støtt. Han har skjønt dette med at trappen er skummel, og lært hvordan han skal gå ned.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #6 Skrevet 10. juni 2009 Du er ikke redd for at han skal skli i trappen da eller noe?Mini er også klar over at trappen er skummel og han går støtt.Men jeg tar ikke sjansen likevel. Trappa vår er lang og bratt.
Bebés'ilvousplâit Skrevet 10. juni 2009 #7 Skrevet 10. juni 2009 Tja, det varierer jo veldig når ungene klarer å gå stødig i trappen. Jenta vår på 19 måneder har gått helt fint opp og ned i trappen som hun lyster i en måneds tid nå, så strengt tatt er den ikke nødvendig lenger. Men av og til triller hun dukkevogn og da er det ikke godt å si om hun klarer å holde igjen om den skulle trille ned trappa... Dessuten hender det jo at vi har mindre barn/babyer på besøk, så jeg ser egentlig ikke noen grunn til at vi noen gang skulle ønske å ta den bort
Totinona Skrevet 11. juni 2009 #8 Skrevet 11. juni 2009 Vi bruker den fortsatt, ho er 19 mnd. Vi har inngang nede i kjellern og bruksrommene oppe, og utgangsdøra får ho opp, så greitt å ha grinna der en stund. Tror jeg har den til ho klarer å åpne den selv jeg for min del..
LilleToa <3 AugustBaby på vei! Skrevet 11. juni 2009 #9 Skrevet 11. juni 2009 vi har en dør øverst i trappen som alltid er lukket. nede har vi en grind, og den har jeg vært veldig gla i hun elsker å gå i trapper (er ganske flink også) men jeg tar ikke sjansen. hun er snart 17 mnd =) men nå har rampejenta klart å ødelegge grinden, med å ta ut av ene skruen (JA hun gjorde det helt selv). så no ligger den i trappen og hun kommer seg fort forbi hun vet hun ikke får lov å gå opp uten at jeg er til stede så det har gått greit:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå