Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 7. juni 2009 #1 Skrevet 7. juni 2009 Jeg bærer på en frøken som pleier å holde "caramba" i magen daglig, men de siste dagene har hun blitt så fryktelig rolig. Hun sparker ikke ordentlig lengre, er bare sånne små dytt. Kan det være at det begynner å bli trangt i magen bare? Er det vanlig at det kan komme perioder der de er roligere i magen?
Mamma_til_isabella Skrevet 7. juni 2009 #2 Skrevet 7. juni 2009 Ja,jg har vært på sykehuset for lite liv!Og da sa de at det varierer veldig fra dag til dag!Er de rolige noen dager kan de være stille de neste dagene...Men det skal ikke være stor endring i mønsteret.Du kjenner bebisen din best.Ville tatt en tlf til føden å spurt de jeg.Bedre enn å gå å bekymre seg
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 7. juni 2009 #3 Skrevet 7. juni 2009 min lille gutt er blitt så rolig men pga hodet er festet og ikke så lett for han å få tak blir litt stresset men bruker doppleren om jeg føler jeg blir for skremt.. evt ringe føden om jeg blir skikkelig nærvøs.. ring heller en gang for mye en en gang for lite,...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå