Gå til innhold

Etter å ha gått på frokostkonseptet i 3 mnd og bare tatt av 2,3 kilo gikk jeg over til Reductil og nå på


M@mm@ til mine barn

Anbefalte innlegg

12 dager med Reductil har jeg gått ned 4,3 kilo. Endelig noe som funker på meg. Jeg er så utrolig glad nå. Jeg har til og med vært i 3 bursdager og spist kaker og annen nei-mat i disse dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Beklager å si det, men er det så lurt å spise kaker 1/4 av dagene når du slanker deg..?

 

Vet ikke noe særlig om reductil, men hvis det virker slik at du kan kose deg så ofte med godteri/ kaker, og likevel gå ned i vekt- så vil vel det si at man får et stort problem når man skal leve normalt etterpå og ikke har opplevd at slik livsstil er et problem... eller?

 

Men uansett: gratulerer med vekttap.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, når ungene mine har bursdag da koser jeg meg sammen med dem. Jeg spiser ikke kaker eller snop for den saks skyld ellers i året så det har jeg overhodet ingen dårlig samvittighet for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Gjest Bjørnen Collargol

Så deilig da!

Jeg og har fått de og har begynt på de denne uken så blir spennende å se åssen det går :-)

 

Har du fått mange bivirkninger?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

funker på meg også:) går på dem nå:)begynnte i dag:) gikk på dem for litt over 4 år siden,og jeg gikk ned 36kg på dem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...