Gjest Skrevet 7. juni 2009 #1 Skrevet 7. juni 2009 Nok en milepæle er oppnådd Får håpe de siste månedene flyr avsted ..
Mamma til mia og knøtt i magen Skrevet 7. juni 2009 #2 Skrevet 7. juni 2009 Da er vi to, for jeg kommer over hit i dag jeg også
Anita*født* Skrevet 7. juni 2009 #3 Skrevet 7. juni 2009 velkommen hit begge to da....Har termin i september dere da? Fikk selv min datter 0609 fin tid men lang sommer*SS* nå 2 mnd før
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 7. juni 2009 #5 Skrevet 7. juni 2009 Velkommen begge to! Synes 3. trimester har gått raskere enn de to andre. men for min del kan årsaken ha vært at jeg har vært i veldig dårlig form. Den siste tiden har jeg bare tatt det med ro, og formen har kommet seg litt. Så selv om jeg er hjemme (100% sm), så har tiden gått fortere, utrolig nok! ønsker dere lykke til videre!
Mamma til mia og knøtt i magen Skrevet 7. juni 2009 #6 Skrevet 7. juni 2009 Jeg håper også 3. trimester går fort, selv om jeg ennå bare koser meg med å være gravid:) Jeg hadde termin med datteren min 7 september for tre år siden, og hun kom 21 august. Denne gangen har jeg termin 1 september, så får vi se når lillegutt melder sin ankomst..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå