Gjest Skrevet 7. juni 2009 #1 Skrevet 7. juni 2009 Jeg testet nettopp med en billigstrimmel, og jammen meg viste den to streker!!! Nesten med en gang kom det opp en svak teststrek, som etter 2-3 minutt var svak, men veldig synlig! Er så gira akkurat nå, men det er ingen andre enn dere her inne jeg kan si det til!! Mannen min er på jobb, men han får nok vite det så fort som mulig!! Symptomer denne gangen har vært omtrent ingenting! Jeg har vært ganske trøtt, men det er jeg ofte. Har IKM i dag, og har ikke testet før. Dette er nesten for godt til å være sant! Håper spiren klamrer seg fast og blir der til februar! Har to små under to år fra før, så her blir det travelt, men mye kos!!!
lille solstråle Skrevet 7. juni 2009 #2 Skrevet 7. juni 2009 Gratulerer så massssse!!! Jeg har nettopp testet selv og jeg er også gravid!! Hurra! Ble litt skremt da edtte var 1 pp for oss og har 2 barn fra før på henholdsvis 2 og 3 år Lykke til til deg igjen og så er det godt å vite at vi er flere som er like gærne ogønsker oss 3 tette barn
Gjest Skrevet 7. juni 2009 #3 Skrevet 7. juni 2009 Tusen takk og GRATULERER masse masse til deg også!!! Så gøy at du også får tre tette! Ja, godt at vi er flere som er litt sprø og får dem så tett. Lykke til du også!! Da snakkes vi vel kanskje inne på 1. trimester?
Lotta2010x2012 Skrevet 7. juni 2009 #4 Skrevet 7. juni 2009 Gratulerer så mye, og kos deg masse i tiden fremover;)
mami78 Skrevet 7. juni 2009 #5 Skrevet 7. juni 2009 Jeg har også IKM i dag og har testet positivt!!!Jippii...jeg har også to barn fra før. Gratulerer og så ses vi på 1.tri!
Musemor med tre søte små Skrevet 7. juni 2009 #6 Skrevet 7. juni 2009 Gratulerer så mye og lykke til i svangerskapet
2010 Mammaen Skrevet 7. juni 2009 #7 Skrevet 7. juni 2009 Gratulerer til Yannie, og gratulerer til dere andre i denne tråden det har klaffet for! Synes det er mange som får positiv test for tiden, så det er tydelig noe med at mai er en fruktbar måned :-)
Gjest Skrevet 7. juni 2009 #9 Skrevet 7. juni 2009 Gratulerer til alle som har fått positiv test idag:) masse lykke til videre. og kos dere masse.
:-) Skrevet 7. juni 2009 #10 Skrevet 7. juni 2009 Jeg fikk også en svak positiv test igår. Tror jeg må teste flere ganger før jeg helt klarer å tro på det. Men jeg føler meg gravid!! Gratulerer til dere andre som også har testet positivt!!
lykkelig3barnsmor<3 Skrevet 7. juni 2009 #11 Skrevet 7. juni 2009 Kor kosli da:-) Gratulere til dere alle. Vi prøver å bli gravid med 3 baby vi også:-) Har ikm i dag el går,men ingen mens...føler meg gravid denne pp, skal ta en test i mårgen. Disse symptomer har jeg: -ømme/vonde bryst,bruker ikke å ha det før ikm... -støl i magen. -utflod,blank! Hva tror dere? skal si ifra i morgen hva resultate er:-)
Gjest Skrevet 7. juni 2009 #12 Skrevet 7. juni 2009 Tusen takk, alle sammen!! Og gratulerer så mye til dere andre som også har testet positivt!! Mai ser ut til å ha vært en bra måned. ems: Så spennende med symptomene dine! Håper magefølelsen din om at du er gravid stemmer. Lykke til med testing i morgen tidlig!!
lykkelig3barnsmor<3 Skrevet 8. juni 2009 #13 Skrevet 8. juni 2009 JIPPI....jeg er også gravid...følte det på meg:-)) på 5 pp satt spiren,det gikk fort. Jeg er hoppende glad. :-)))))))
Gjest Skrevet 8. juni 2009 #14 Skrevet 8. juni 2009 GRATULERER ems!!!!!! Så utrolig gøy at det klaffet for deg også!! Lykke til videre med svangerskapet!
pobbles Skrevet 9. juni 2009 #15 Skrevet 9. juni 2009 Ingen tegn på hverken TR eller noe annet. Ikke trøtt, ikke sliten, ikke kvalm. 3 dager over IKM og negativ test...?!! Får bare gå og vente på det ene eller det andre. Sprøtt. Pleier alltid ha symptomer på TR. Er bare to mnd siden pilleslutt, så kjenner ikke til kroppen enda ...noen andre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå