drømme_mamma er gravid Skrevet 7. juni 2009 #1 Skrevet 7. juni 2009 vår sønn på snart 16 mnd har siden febraur vært snørrete, slimete og hoster. noen dager lite, noen dager mye, men dette gir seg ikke helt. dette blir bedre i perioder, men så kommer det tilbake. vi har vært hos fastlegen flere ganger, og på sykehus til utredning der de har tatt bilder av lungene, masse blodprøver og prøver fra nese og munn. vi har fått beskjed om at det er virus, ikke noe bakerie og ikke astma. men jeg skjønner ikke hvorfor dette ikke gir seg? det er jo heller regelen enn unntaket at han er forkjølet. allmenntilstanden er stortsett bra, feber bare noen ganger ca 38. han er aktiv, spiser bra stort sett. aldri gått på antibiotika. det skal sies at han går i barnehage, og han var ikke mye syk når vi var i permisjon. men jeg synes han er ofte syk selv til å være barnehagebarn. noen erfaringen? er det noe vi overser? bør vi utrede mer? vi venter på time til øre-nese-hals. vet ikke hva mer vi kan gjøre. er jo også nøye med å bruke lue, kle godt, og i det siste gir vi regelmessig vitaminer. men er bekymret for gutten vår
Ramin Skrevet 18. juni 2009 #2 Skrevet 18. juni 2009 hei,jeg har en sønn på 13 mnd også.og han sliter med det samme problemet dess har han hatt mye problem med øyener, og gått mye på øyekatarr salve og dråper.siden mars har jeg også slitet med hans hoste,rennende nese og litt hoste.sist gang var vi på legevakt og da hadde han en crp på 69.det var alt for høyt,de mente det er en bakterie men dagen etter var crp på 27 så,en eller annen bakterie har han i kroppen som ikke tar seg slutt.vi venter på det samme utredning hos øye nese hals
M+J Skrevet 14. juli 2009 #3 Skrevet 14. juli 2009 har akkurat samme problem, jeg er so frustrert jeg griner til tider :s tar opp all energi er 16mnd, har gått i barnehage siden februar, ingen andre på hans avdeling er syke nesten bare ham, han hoster til han spyr, spesielt om kveldene, han sovner greit men hoster hoster og hoster til han spy ;/ han er så slimete i halsen hele tiden gir ikke melk og youghurt for de er slimdannende, har fått time med barnelege i august, gutten vår går på bricanyl,allergimedisin pluss slimløsende, ingeting hjelper, er så lei og trist skal ikke være slik,han er en god gutt uten like, han er aktiv å har det flott bortsett fra rennede nese HELE tiden og hosten ;/ var i tyrkia i juni, han hostet første natten der så var det stopp, ikke en dråpe snørr eller hosting :D jess tenkte vi, men halltimen ette vi landet hjemme på norsk jord 14dager etter, så begynte nesen å renne og hosten kom, hva er dette liksom? må vær allergi samme hva de sier..uff er så frustrert.
KAS.81 har født:-) Skrevet 23. august 2009 #5 Skrevet 23. august 2009 hvordan pute/dyne har dere. jeg fant ut at den gode puta til lillemor var det dun i. skiftet pute og så gikke det en ukes tid og natt hosten forsvant
Anonym bruker Skrevet 22. september 2009 #6 Skrevet 22. september 2009 Hva med muggsopp i huset? Sånn var barnet mitt når vi hadde det! Har dere funnet ut noe mer, ser det er en stund siden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå