Gå til innhold

Noen med erfaring fra kortshop.com?

Anbefalte innlegg

Gjest Tale30
Skrevet

Forsøkte å lage et takkekort i anledning dåp. Prislappen kom på 720 kroner, men det kom ikke noe alternativ for å forhåndsvise hvordan kortet blir. Skal man bare kjøpe det usett da eller?

Skrevet

Du får korrektur på kortet på mail før de sender det ut - dvs at dersom det ikke er helt som du vil ha det kan du endre ol, men avbestiller du må du betale...om det er full pris vet jeg ikke, men noe må du i hvertfall betale...veldig bra og kjapp service da vi bestilte takkekort for babygaver der ihvertfall - fikk utrolig flotte takkekort! Skal bestille takkekort fra bryllupet der nå:o)

Skrevet

NB! Vi har ingen forhåndsvisning, men sender alltid korrektur per e-post. På denne måten får du sett ditt kort, med dine bilder og din tekst. Først etter at du har godkjent denne, vil dine kort bli trykt og sendt.

Vi gjør oppmerksom på at alle bestillinger er bindende. Kansellering etter at korrektur er sendt belastes med kr 250,-

Hentet fra sidene deres...

Dyre skriveleifer synes jeg.

Skrevet

Jeg har brukt dem til både invitasjoner og takkekort, og de lager utrolig flotte kort. Det som er så fint er at du kan få det akkurat som du vil. Jeg har blandt annet bedt dem om å finne en fin farge til kontrastfelt, siden jeg ikke ville ha noen av forslagene som ligger på nettsiden, de kommer med innspill om du ber om det, og de har en utrolig rask service. det tok to dager fra jeg bestilte takkekort til de lå i postkassa mi, pent innpakket med pyntebånd og en lite bie på :-)

Når du får korekturen på mail, så kan du ombestemme deg og endre til du er fornøyd. Min erfaring er at om jeg sender en mail om endring så kommer ny korrektur innen en time. og sluttresultatet er flott. Jeg har fått masse fine tilbakemeldinger på det jeg har sendt ut som er fra Kortshop ihvertfall.

Gjest Tale30
Skrevet

Takk for svar :)

Det var dette jeg lurte på, om korrektur vil si at jeg får se kortet ferdig. Det jeg er mest spent på er jo hvordan bildene ser ut i miniatyr og om de går sammen slik jeg hadde sett det for meg.

Da kan man endre som man vil da, uansett om man forsøker 10 ulike versjoner? Andre steder hvor jeg har sjekket har man sett et estimert sluttresultat med en gang, det vil jo spare firmaet for mye prøving og feiling når man kan prøve og feile selv..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...