Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har født en vellskapt nydelig gutt for 3uker siden.

Ble operert for 1uke siden pga opphoping av blod å rester av morkake i livmor. Fikk beskjed om at hvist jeg ikke blødde etter operasjonen var den vellykka..

Blødde ikke di første dagene etter,men plutselig våknet jeg 2 dager etter å blodet fosset ut å senga å gulvet var fylt med blod (ferskt rødt blod)

nå har jeg gått i noen dager uten blødning å idag begynte jeg å styrtblø ferskt rødt blod igjen..

Har hatt kjempevondt i magen og er redd livmoren fyller seg opp igjenn...Har fått betennelse i den også viste prøvene..

Det skal da ikke være sånn?

Hvordan er det med dere? blir så nervøs....

Skal ikke blodet etter disse 3 ukene likevel være brunt etter sårene? (mener det står i bøkene)

snakket med sykehuset å de vil ikke ha meg tilbake før jeg ble syk i tillegg...??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dra på sykehuset uansett hva de sier, bare møt opp... sånn skal det ikke være.. hadde en liggnde opplevelse etter fødsel nummer 2, og jeg vet at dette ikke er normalt...lykke til;)

Skrevet

Dette hørtes IKKE normalt ut, dra på sykehuset og krev en sjekk=)

Skrevet

det er hvertfall ikke gammelt blod.. og det er jo normalt å blø etter en fødsel. men, går du på noen behandling for livmorbetennelsen? flagyl f.eks? jeg har hatt livmorbetennelse flere ganger( tålte ikke å bruke spiral), og det er grusomt vondt, også etter start av behandling. for meg har det tatt flere døgn før behandlingen har hatt effekt. jeg har aldri hatt feber eller lignende, bare voldsomme smerter.

hadde jeg vært deg så hadde jeg kontaktet sykehuset uansett, for som du sier så skal det ikke være sånn. lykke til:)

Skrevet

Ca to uker etter gutten vår ble født, våknet jeg en morgen og virkelig styrtblødde! Jeg hadde ikke fått gjort noen inngrep, og ventet jo at det skulle komme friskt blod, siden det skal det når sårskorpa fra morkaka løsner. Men her satt jeg altså på do og kunne ikke røre meg for det bare rant!

Jeg fikk kjæresten til å hente telefonen og ringte sykehuset. De sa at om det ikke ga seg iløpet av dagen måtte jeg komme innom. HVis ikke var det helt greit at det blødde (selv om det "spruta"!).

Det ga seg iløpet av dagen, men morran etter skjedde det samme igjen. Det rant som om en kran var åpna, og jeg måtte til og med legge meg på gulvet for ikke å besvime!

Jeg ringte igjen til sykehuset, men de sa det samme.

Hos meg var det rett og slett blødende sår etter at skorpa hadde falt av - noe de sa på sykehuset at jeg måtte forvente meg. Likevel ringte jeg sykehuset og spurte om det virkelig skulle være sånn!? fordi jeg syns det var skummelt å blø så mye.

Så lenge blødningen ga seg iløpet av dagen (begge gangene) var det helt greit! :)

Skrevet

Hei! :-)

Så leit at du skulle få oppleve noe slik etter fødselen! :-(

Du MÅ ringe til sykehuset og be og få komme til sjekk av livmoren din!!!

Det at du har smerter ennå og betennelse i tillegg MÅ da jammen være grunn nok for at du kommer inn til sjekk øyeblikkelig!!!

For meg kan det høres ut som du kan ha en blodansamling i livmora, og betennelse i livmora er slettes ikke bra, så det burde legen så absolutt gjøre noe med!

Hadde selv hematom (blodansamliner) i bukhulen etter 1 fødsel, noe som var verre enn selve fødselen, men jeg ble operert ca 5 timer etter fødselen!

Du må så absolutt kreve å kommer inn til sjekk!

Lykke til og god bedring klem! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...